coinex
راهنمای خرید تکراتو

نسخه بروزرسان اندروید 12 با رابط کاربری OneUI 4 رسما معرفی شد

نسخه بروزرسان اندروید 12 با رابط کاربری OneUI 4 هم اکنون روی گلکسی اس 21 و خانواده او در دسترس است و به زودی با مشخصات بهتر عرضه سراسری می شود.

سامسونگ مدت‌هاست که می‌خواهد از اندروید 12 به همراه OneUI 4 رونمایی نماید و بالاخره این آپدیت به اولین سری از گوشی‌ها رسید. حالا آپدیت اندروید 12 به همراه لانچر جدید به گلکسی اس 21 رسید و این خبری بسیار خوب برای کاربران این اسمارت فون و دیگر گوشی‌های سامسونگ است.

در هفته‌های اخیر سامسونگ از نسخه بروزرسانی شده OneUI 4 رونمایی نمود و آن را به طور آزمایشی روی خانواده گلکسی اس 21 امتحان کرد و حالا این آپدیت روی این سری از گوشی‌ها در دسترس قرار گرفته است. این نسخه هم اکنون بر روی سه عضو خانواده گلکسی اس 21 موجود است.

نسخه بروزرسان اندروید 12 با رابط کاربری OneUI 4

اخیرا سامسونگ از نسخه بروزرسانی شده خود با رابط کاربری اختصاصی و اندروید 12 رونمایی نموده و الان روی برخی از گوشی‌ها مانند گلکسی اس 21  که یکی از بهترین گوشی های سامسونگ 2021 است و دیگر اعضای آن در دسترس است. انتظار می‌رود برای در دسترس قرار گرفتن این لانچر و آپدیت آن باید چند هفته‌ای منتظر ماند.

نسخه بروزرسان اندروید 12 با رابط کاربری OneUI 4

در کنار این آپدیت سامسونگ از آپدیت‌های سه سری از ساعت‌های خود با نام گلکسی واچ اکتیو، گلکسی واچ اکتیو 2 و گلکسی واچ 3 رونمایی نموده است که با آن می‌توانید ویژگی ها و قابلیت‌های بیشتری را روی سلامتی خود اعمال کنید.

هنوز نمی‌دانیم که این آپدیت قرار است ابتدا در کدام بازار عرضه شود اما به نظر می‌رسد اولین مکان برای عرضه سراسری این لانچر، خود کره است. رابطه کاربری جدید سامسونگ امکانات بسیاری از جمله ویجت‌های بهبودیافته و پالت‌های رنگارنگ جدید دارد و شامل اموجی‌های جدید می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص نسخه بروزرسان اندروید 12 با رابط کاربری OneUI 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر