coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

قیمت و مشخصات ریلمی 9 پرو 5G مشخص شد

سری گوشی‌های ریلمی 9 پرو به‌زودی در یکی از روزهای ماه فوریه رسما راه‌اندازی می‌شود. با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی، اطلاعات تازه‌ای درباره قیمت و مشخصات ریلمی 9 پرو منتشر شده که هیجان طرفداران را بیشتر می‌کند.

گزارش‌های جدیدی که امروز منتشر شده، اطلاعات زیادی را درباره Realme Pro و Realme Pro Plus آشکار می‌کنند. علاوه بر این،‌ نسخه پرو پلاس در گیک‌بنچ نیز رویت شده که امتیازهای جالبی را دریافت کرده است.

راهنمای خرید تکراتو

Yogesh Brar با انتشار یک توییت، قیمت و مشخصات ریلمی 9 پرو نسخه 5 جی را افشا کرد که در ادامه، بیشتر به آن می‌پردازیم.

مشخصات ریلمی 9 پرو 5G

ریلمی 9 پرو همراه با یک نمایشگر 6.59 اینچی عرضه می‌شود که از رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. گزارش‌های قبلی مدعی بودند که پنل این گوشی از نوع AMOLED خواهد بود. اسکنر اثر انگشت هم در لبه دستگاه قرار می‌گیرد.

قیمت و مشخصات ریلمی 9 پرو 5G مشخص شد

یک دوربین 16 مگاپیکسلی در سمت چپ و بالای نمایشگر قرار گرفته که برای عکاسی سلفی و تماس ویدیویی کاربرد دارد. در پنل پشتی گوشی یک دوربین 64 مگاپیکسلی، لنز 8 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی، تنظیمات دوربین اصلی را تشکیل می‌دهند. اندروید 12 هم به‌صورت پیش‌فرض روی ریلمی 9 پرو اجرا می‌شود.

از دیگر مشخصات ریلمی 9 پرو باید به تراشه اسنپدراگون 695، رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی اشاره کرد. این دستگاه به یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی مجهز شده و از شارژ سریع 33 وات پشتیبانی می‌‌کند.

قیمت ریلمی 9 پرو 5 جی

شایعه‌ای که اخیرا منتشر شده، مدعی است که ریلمی 9 پرو نسخه 5 جی در سه نسخه با رم 4، 6 و 8 گیگابایتی و یک مدل حافظه 128 گیگابایتی عرضه می‌شود. این دستگاه احتمالا در رنگ‌های مشکی، سبز و آبی در دسترس خواهد بود. اخبار لو رفته جدید حاکی از آن هستند که قیمت ریلمی 9 پرو نسخه 5G نزدیک به 228 دلار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص قیمت و مشخصات ریلمی 9 پرو 5G چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر