coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تبلیغات جذاب فیلم The Batman بر روی برج خلیفه دبی را ببینید

براساس آخرین خبر منتشر شده تبلیغات جذاب فیلم The Batman بر روی برج خلیفه دبی رفته است. برای دریافت جزئیات بیشتر از این خبر  با تکراتو همراه باشید.

فیلم بتمن ساخته مت ریوز با بازی رابرت پتینسون بر فراز برج خلیفه دبی رفته است. فیلم بتمن رابرت پتینسون توانسته بازخورد مثبتی را از منتقدان و مخاطبان بگیرد و به یکی از 250 فیلم برتر IMDb تبدیل شود.

تبلیغات جذاب فیلم The Batman بر روی برج خلیفه دبی را ببینید

«بتمن» به نویسندگی و کارگردانی مت ریوز (Matt Reeves) ساخته شده و رابرت پتینسون برای اولین بار به عنوان کاراکتر بتمن/بروس وین به ایفای نقش در این اثر می‌پردازد.

بازیگران دیگر نیز شامل زوئی کراویتز (Zoë Kravitz) در نقش کت‌وومن، پل دینو (Paul Dano) در نقش ریدلر، جفری رایت (Jeffrey Wright) در نقش جیم گوردون، جان تورتورو (John Turturro) در نقش کارمین فالکون، اندی سرکیس (Andy Serkis) در نقش آلفرد پنی‌ورث و کالین فارل (Colin Farrell) در نقش اسوالد کوبلپات ملقب به پنگوئن هستند.

در چند روز گذشته تبلیفات این فیلم پرطرفدار بر روی برج خلیفه دبی نشان داده شده است. در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید.

بتمن در 23 فوریه 2022 در لندن و پس از آن در 4 مارس در سینما های ایالت متحده اکران شد. انتشار آن از ژوئیه 2021 چندین بار بدلیل همه گیری به تعویق افتاد. این فیلم توانست نقد های مثبتی را در زمینه های مختلف نقش‌آفرینی بازیگران، فیلم‌برداری، کارگردانی، سبک بصری، سکانس‌های اکشن از منتقدان دریافت کند.

این فیلم بر ایجاد جهان مشترکی از بتمن تاکید می‌کند و برنامه ریزی برای ساخت دو دنباله از آن انجام شده. همچنین دو مجموعهٔ تلویزیونی اسپین‌آف از نقش های کت‌وومن و پنگوئن برای شبکهٔ اچ‌بی‌او مکس در دست ساخت است.

داستان بتمن 2022 روایتگر مردی است که برای نجات شهرش از فساد برمی‌خیزد، مردی که به دنبال عدالت است. شهر گاتهام که پر از فساد و تبهکاری شده نیازمند کسی است که بتواند به عنوان سمبل و نشانه ای برای امید شهروندان برای عدالت باشد. بتمن در دومین سال مبارزه با فساد در گاتهام سیتی این‌بار به مسئله‌ای برمی‌خورد که به خانواده خودش مرتبط می‌شود.

سایت راتن‌تومیتوز امتیاز 85 درصد و متاکریتیک نمره 73 از 100 را به این اثر داده است و از این رو، این فیلم را می‌توان یکی از بهترین فیلم های 2022 دانست که ارزش دیدن دارد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره فیلم The Batman چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر