coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تاریخ اکران فیلم Black Panther: Wakanda Forever دقیقا معلوم شد

طبق اخبار به دست رسیده تاریخ اکران فیلم Black Panther: Wakanda Forever دقیقا مشخص شده است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد (Black Panther: Wakanda Forever) یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های 2022 بوده که به کارگردانی Ryan Coogler ساخته شده است.

مجموعه فیلم‌های بلک پنتر بر اساس یکی از شخصیت‌های کامیک مارول شکل گرفته‌اند و فیلم اول آن که در سال 2018 پخش شد، بسیار مورد استقبال مردم و منتقدین قرار گرفت.

در حقیقت سه سال از پخش اولین فیلم بلک پنتر می‌گذرد و طرفداران بی‌صبرانه منتظرند تا تاریخ دقیق اکران فیلم Black Panther: Wakanda Forever مشخص شود. در ادامه اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

تاریخ اکران فیلم Black Panther: Wakanda Forever

فیلم اول بلک پنتر به کارگردانی رایان کوگلر ساخته شده و هجدهمین فیلم مارول محسوب می‌شود. این فیلم از همان اول با استقبال گسترده مردم و منتقدین مواجه شد و در سایت راتن تومیتوز امتیاز 8.2 از 10 و در سایت Metacritic، امتیاز 88 از 100 را کسب کرد.

همینطور این فیلم توانست جوایز اسکار بهترین طراحی صحنه، بهترین طراحی لباس و بهترین موسیقی فیلم را از آن خود کند و در آخر در لیست بهترین فیلم های مارول قرار بگیرد.

گرچه بازیگر نقش اصلی بلک پنتر، تچالا در سال 2020 به دلیل سرطان روده از دنیا رفت و جای خالی وی به شدت در فیلم Black Panther: Wakanda Forever احساس می‌شود، اما با این حال قسمت دوم این فیلم ساخته خواهد شد و داستان بیشتر  بر روی خواهر تچالا، شوری، متمرکز می‌شود.

تاریخ اکران فیلم Black Panther: Wakanda Forever
فیلم Black Panther: Wakanda Forever / تاریخ اکران فیلم پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد (Black Panther: Wakanda Forever) / فیلم پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد کی میاد

حال آتلانتیس و مردمانش در اثر مزبور معرفی می‌شوند. این مردامان تمدن پیشرفته‌ای دارند اما به دنبال ویبرانیوم هستند. از آنجایی هم که واکاندا علاقه‌ای به اشتراک گذاری فلز خود با دیگران ندارد، یک درگیری میان دو ملت شکل می‌گیرد. اگر به دنبال خفن ترین فیلم های اکشن 2022 هستید این مجموعه مهیج را از دست ندهید.

طبق اخبار به دست رسیده گویا قرار است این فیلم دوست داشتنی در 20 مهر ماه 1401 به اکران دربیاید و به انتظار مخاطبان‌اش پایان دهد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص فیلم Black Panther: Wakanda Forever چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر