coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

مبین نت: علت قطعی گسترده اینترنت حمله سایبری گسترده بوده است

مبین نت علت قطعی گسترده اینترنت در روزهای اخیر را خمله سایبری اعلام کرده است. اینترنت کشور در روزهای گذشته با اختلال شدید و حتی عدم دسترسی مواجه بود.بار دیگر اینترنت کشور دچار احتلالی گسترده و سراسری شده است. نه تنها اینترنت سیار بلکه اینترنت‌های خانگی نیز با کندی بسیار همراه هستند. در مورد اینترنت‌ سیار تلفن‌های همراه هم موارد بسیاری از قطع کامل و عدم دسترسی شهروندان به شبکه گزارش شده است. اما مبین‌نت دلیل قطعی اینترنت را حمله سایبری گسترده اعلام می‌کند.

حمله سایبری به مبین‌نت، علت قطعی گسترده اینترنت

بسیاری از کاربراندر چند روز گذشته اختلال و عدم دسترسی به شبکه را در اینترنت خانگی گزارش کرده‌اند. شرکت‌های ISP در ایران هنز این اختلالات را گزارش نکرده‌اند و در این مورد در سکوتند. اما طبق گزارش وب‌سایت تحلیلی NetBlocks اینترنت ایران در یکی دو روز گذشته با افت شدیدی مواجه شده است. در ادامه نیز ‌مبیم‌نت می‌گوید قطعی به دلیل حمله سایبری است.

خرید بلیط هواپیما

مبین نت: علت قطعی گسترده اینترنت حمله سایبری گسترده بوده است

اطلاعیه مبین‌نت در خصوص قطعی اینترنت

اما شرکت اینترنت خانگی مبین نت تصمیم گرفته است برای توضیح قطعی اینترنت در صفحه اینستاگرام خود اطلاعیه‌ای منتشرکند. مبین‌نت در این اطلاعیه اظهار می‌کند که قطعی اینترنت به خاطر حمله سایبری بوده است:

متاسفانه دیروز 24 اردیبهشت 1401، از ساعت 17 ارتباط مشترکین با شبکه مبین‌نت به دلیل «حمله سایبری گسترده» با منشأ خارجی قطع و ارتباط ما با شما نیز با اختلال مواجه شد. تیم فنی و پشتیبانی ما از همان دقایق ابتدایی برای رفع این اختلال و اتصال دوباره به شبکه تمام تلاش خود را به کار گرفت و در ساعت 18:45 این اختلال برطرف شد.

ما با درک تمامی مشکلات پیش‌آمده و عذرخواهی از شما همراهان عزیز، بسته جبرانی در نظر گرفته‌ایم که تا 48 ساعت آینده در حساب کاربری شما قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید

نظر شما در مورد علت قطعی گسترده اینترنت چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر