coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

نخستین تصاویر خودروی الکتریکی Alpha 5 را ببینید

شرکت DeLorean Motor امروز رسما نخستین تصاویر خودروی الکتریکی Alpha 5 را منتشر کرده است. در ادامه برای جزئیات بیشتر با ما باشید.

امروز و لحظاتی پیش شرکت DeLorean Motor رسما اولین تصاویر خودرو برقی آلفا 5 را منتشر کرد. محصولی که قراراست نام و برند این شرکت را در زمینه خودروهای برقی زنده کند. Alpha 5 شباهت ظاهری زیادی از نظر طراحی با خودروهای همین برند در دهه 80 میلادی دارد. برای مثال از درب‌هایی شبیه به بال مرغابی یا همان گالوینگ بهره‌مند است و صفر تا 100 آن در حد 2.99 ثانیه است.

بیشتر بخوانید: بهترین شاسی بلندهای 2021 ؛ لوکس، گرانقیمت و البته مناسب برای آفرود

تصاویر خودروی الکتریکی Alpha 5

پیش از هرچیز باید گفت که شرکت سازنده این خودرو برقی دقیقا همان شرکتی نیست که ماشین‌های اولیه برند DeLorean را تولید می‌کرد چراکه این برند به فعالیت خود در سال 1982 پایان داد.

خودروی الکتریکی Alpha 5

در مورد مشخصات فنی خودرو الکتریکی آلفا 5 باید گفت این خودرو از باتری 1000 کیلوواتی بهره‌مند است و می‌تواند با هر بار شارژ مصافتی تا 300 مایل یعنی حدود 482 کیلومتر را طی کند. حداکثر سرعت این خودرو نیز چیزی حدود 250 کیلومتر بر ساعت است.

البته به گفته این شرکت، این مشخصات صرفا برای مدل پایه خودرو برقی Alpha 5 است اما DeLorean از ارائه مشخصات مدل‌های بالاتر و قیمت آنها خودداری کرده است. درباره طراحی ظاهری محصول نیز باید گفت که آلفا 5 اگرچه درب‌های بال مرغابی و طراحی بدنه شیب‌دار دارد، اما به جای دو صندلی 4 صندلی در آن تعبیه شده است و از خطوط منحنی خاصی در ترکیب بدنه استفاده شده است.

در طراحی این محصول، این شرکت با شرکت Italdesign همکاری کرده که پیش از این با فولکس واگن نیز سابقه همکاری داشته است. فعلا جزئیات بیشتری از امکانات و قابلیت‌های احتمالی این خودرو یا قیمت آن منتشر نشده است اما قرار است در 21 آگوست جزئیات بیشتری منتشر شود. فعلا تصاویر این محصول زیبا را در ادامه ببینید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تصاویر خودروی الکتریکی Alpha 5 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر