coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

رقص و شادی در جشن فارغ التحصیلی دانشجویان داروسازی‌ جنجالی شد [+فیلم]

جشن فارغ التحصیلی دانشجویان داروسازی‌ در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان داروسازی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه که یک ماه پیش انجام شد منجر به اخراج هفت تن از اساتید این دانشگاه شد. رقص مختلط کردی در پایان این مراسم خصوصی علت این اخراج‌ها عنوان شده است.

بتازگی ویدئویی حاشیه ساز و جنجالی از رقص کردی مختلط تعدادی دختر و پسر کرمانشاهی در جشن فارغ التحصیلی دانشجویان داروسازی در دانشکده ای در کرمانشاه به کلیپ پربازدید تبدیل شده و واکنش های کاربران فضای مجازی و چهره ها را در پی داشته است.

رقص و شادی در جشن فارغ التحصیلی دانشجویان داروسازی‌ جنجالی شد [+فیلم]

در این ویدیو دانشجویان دانشکده داروسازی دانشگاهی در کرمانشاه با حضور برخی مدیران دانشگاه و با آهنگ کردی جشن فارغ التحصیلی گرفتند. این فیلم که با گوشی موبایل گرفته شده، نشان می دهد که تعدادی دختر و پسر به صورت مختلط در حال رقص کردی هستند و خود مراسم نیز با حواشی زیادی همراه است.

این ویویو را در ادامه تماشا کنید:

شورای صنفی این دانشگاه اخراج یک شبه هفت تن از اساتید را “اقدامی شتاب‌زده و بدون تفکر” دانسته که “تمام دانشکده داروسازی را نسبت به آینده خود در این کشور نا امید کرده است”. این شورا در ادامه نوشته است:

ایشان در یک شب با برکناری اساتیدی همچون دکتر علی آبادی، دکتر بهرامی، دکتر شهلایی و…. چنان ضربه هولناکی به پیکره دانشکده داروسازی زده است که تا مدت ها آثار زیانبار خود را خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر