coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

رونمایی از لوگوی جدید گوگل پلی به مناسبت 10 سالگی اپ استور گوگل

روز گذشته و به مناسبت ده سالگی اپ استور محبوب اندروید یعنی گوگل پلی، گوگل این اتفاق را با رونمایی از لوگوی جدید گوگل پلی جشن گرفت.

کمپانی گوگل در تولد 10 سالگی پلی استور تصمیم گرفت که تغییرات اندکی در لوگوی این برنامه اعمال کند. لازم به ذکر است که شکل کلی لوگو تغییر نمی‌کند و تغییر اصلی آن در رنگ لوگو خواهد بود. لوگو سرویس‌های گوگل از رنگ‌بندی خاصی پیروی می‌کنند و یکی از دلایل اصلی تغییر رنگ لوگو پلی استور، افزایش سازگاری ظاهر آن با سایر سرویس‌های این کمپانی محسوب می‌شود.

رونمایی از لوگوی جدید گوگل پلی و ظاهر جدید آن

رونمایی از لوگوی جدید گوگل پلی به مناسبت 10 سالگی اپ استور گوگل

اوایل سال 2022 گوگل تغییرات جزئی در لوگوی کروم اعمال کرد و اکنون با رونمایی از لوگوی جدید گوگل پلی، این کمپانی روند سازگار کردن لوگو سرویس‌های مختلف خود را همچنان ادامه می‌دهد. باید گفت که در طراحی لوگو سرویس‌های گوگل بیشتر از رنگ‌هایی استفاده شده است که جنب‌وجوش کمی دارند؛ به همین جهت طی تغییراتی که در لوگی پلی استور صورت می‌گیرد، جنب‌وجوش رنگ‌های آن نسبت به گذشته کاهش پیدا می‌کند که این امر سبب افزایش سازگاری ظاهر این سرویس با سایر سرویس‌های گوگل می‌شود. قائم‌مقام سرویس گوگل پلی در ارتباط با خبر رونمایی از لوگو جدید گوگل پلی اینگونه اظهار کرد:

ما لوگوی جدیدی رونمایی کرده‌ایم که بهتر از قبل جادوی گوگل را منعکس می‌کند و با برندینگ بسیاری از محصولات پرفایده‌ی ما نظیر Search ،Assistant ،Photos و Gmail سازگاری دارد.

رونمایی از لوگوی جدید گوگل پلی به مناسبت 10 سالگی اپ استور گوگل

همچنین خالی از لطف نیست به این موضوع اشاره کنیم که در سال 2012 گوگل تصمیم گرفت نام Android Market را به گوگل پلی تغییر دهد و فعالیت یکی از موفق‌ترین سرویس‌های خود را آغاز کند. اخیرا کمپانی گوگل ادعا کرده که پس از یک دهه فعالیت گوگل پلی، تعداد کاربران ماهانه این سرویس به 2.5 میلیارد نفر در 190 کشور جهان رسیده است و بیش از 2 میلیون توسعه دهنده مشغول به همکاری با این سرویس هستند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص رونمایی از لوگوی جدید گوگل پلی به مناسبت ده سالگی آن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر