;
coinex

بهترین نرم افزارها برای ترید ارز دیجیتال ؛ محبوب ترین برنامه‌های معاملاتی کدامند؟

دنیای ارزهای دیجیتال دنیای پیچیده‌ای است و برای عموم فعالان آن، آشنایی با بهترین نرم افزارها برای ترید ارز دیجیتال ضروری به نظر می‌رسد.

جهان ارزهای دیجیتال جهان برای افرادی که تازه وارد آن شده‌اند بسیار پیچیده و غیرقابل درک به نظر می‌رسد. علاوه بر شمار زیاد ارزهای دیجیتال که در انواع صرافی‌ها خرید و فروش می‌شوند، افزایش شمار اپلیکیشن‌های ترید نیز بعضا باعث سردرگمی کاربران می‌شود.

بهترین اپلیکیشن ها برای ترید را می‌توان از سایت‌های رسمی برنامه‌ها یا اپ استورهای مرجع در پلتفرم‌های مختلف دانلود کرد. این نرم‌افزارها با ابزارها و امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهند باعث تجربه کاربری مطلوبی در ترید می‌شوند. اما در میان پرشمار برنامه‌های مرتبط با دنیای ارزهای دیجیتال، بهترین نرم افزارها برای ترید کدامند؟


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین نرم افزارها برای ترید ارز دیجیتال

برنامه‌های ترید ارز دیجیتال تنوع زیادی دارند. از برنامه‌های رسمی صرافی‌ها که برای معاملات و خرید و فروش کاربرد دارند تا برنامه‌های کیف پول، برنامه‌های سیگنال‌دهی و برنامه‌های کمکی برای تحلیل ارزهای دیجیتال یا پیگیری اخبار. در ادامه بهترین برنامه ها برای ترید را در دسته‌های مختلف معرفی می‌کنیم.

بایننس

بهترین نرم افزارها برای ترید ارز دیجیتال
بهترین نرم افزارها برای ترید ارز دیجیتال

یکی از بهترین و کاربردی ترین نرم افزارها برای ترید در دنیای رمزارزها، اپلیکیشن رسمی صرافی بایننس است که برای انواع پلتفرم‌های موبایلی و ویندوز منتشر شده است و با اتصال به اینترنت می‌توانید با آن انواع امور مرتبط با دنیای رمزارزها، از تحلیل و برنامه‌ریزی گرفته خرید و فروش را انجام دهید.

کوین بیس

بهترین نرم افزار ها برای ترید ارز دیجیتال

اپلیکیشن صرافی کوین‌بیس نیز از کاربردی ترین نرم افزارها برای تریدرها است و با ابزارهای بسیار خود این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا با گوشی خود از هر جایی بتوانند امور مرتبط با رمزارزها را مدیریت کنند یا نسبت به خرید و فروش رمزارزها اقدام کنند.

برنامه کوین‌بیس یک برنامه شناخته‌شده در دنیای ارزهای دیجیتال است که کاربران زیادی دارد و یکی از بهترین نرم افزارهای ترید ارز دیجیتال برای افراد تازه‌کار است که سبب می‌شود به سادگی بتوانند از امکانات این برنامه استفاده کنند. محیط کاربرپسند و سهولت کار با ابزارهای متعدد این برنامه از مهمترین مزایای اپ کوین بیس است.

کریپتو دات کام

بهترین نرم افزارها برای تریدرها
بهترین نرم افزارها برای تریدرها

یکی از بهترین نرم افزارها برای ترید ارز دیجیتال اپلیکیشن صرافی جدید و معتبر کریپتو دات کام است. این اپلیکیشن با ابزارهای متعددی که دارد امکان خرید و فروش آنی رمزارزها و انجام انواع تحلیل‌ها و معاملات را فراهم می‌کند.

این برنامه برای ویندوز و گوشی در دسترس است و می‌توانید آن را برای انواع پلتفرم‌ها، دانلود و نصب کنید.

کراکن

بهترین اپلیکیشن ها برای ترید

اپلیکیشن صرافی کراکن نیز از جمله بهترین ابزارهای ترید در سال 2024 است که به افراد امکان می‌دهد در محیطی امن به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازند.

یکی از مهمترین نکات درباره این مورد از بهترین اپلیکیشن های خرید و فروش ارز دیجیتال  اینکه این برنامه از تکنولوژی رمزنگاری بسیار پیشرفته‌ای استفاده می‌کند و این مسئله امنیت بالایی را برای آن به ارمغان آورده است. از طرفی وجود قابلیت احراز هویت دوعاملی سبب می‌شود تا خیال کاربران از بابت امنیت دارایی‌های‌شان آسوده باشد.

اپ کراکن که از بهترین نرم افزارها برای تریدرها محسوب می شود از کیف پول سرد برای حفاظت از دارایی کاربران بهره می‌برد. کراکن تیم حرفه‌ای برای افزایش ایمنی دارایی کاربران دارد.

از دیگر مزایای این اپلیکیشن که از بهترین نرم افزارها برای ترید است باید به امکان برداشت آنی و تقریبا رایگان صرافی اشاره کرد که آن را به عنوان یکی بهترین صرافی‌ها با کارمزد پایین مطرح کرده است. این برنامه همچنین منابع آموزشی بسیاری در اختیار کاربران قرار می‌دهد و با پشتیبانی شبانه روزی می‌توانید مشکلات احتمالی در کار با اپلیکیشن را برطرف کنید.

جمینی

بهترین اپلیکیشن ها برای ترید

جمینی نیز از جمله بهترین اپلیکیشن ها برای ترید محسوب می‌شود که برای گوشی‌های هوشمند در دسترس است. این اپلیکیشن امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال را برای کاربران فراهم می‌کند.

رابط کاربری ساده این برنامه به شکلی طراحی شده تا هر کاربری از افراد حرفه‌ای تا کاربران تازه‌کار و مبتدی بتوانند نیاز خود را با این برنامه برطرف کنند.

در طراحی و ساخت این اپلیکیشن از تکنولوژی بسیار پیشرفته‌ای استفاده شده است و امنیت بالایی دارد. پشتیبانی از احراز هویت دوعاملی و استفاده از کیف پول سرد برای نگهداری دارایی کاربران از دیگر مزایای این مورد از بهترین برنامه ها برای ترید است.

اپلیکیشن Gemini همچنین از امکان تنظیم هشدارهای قیمتی پشتیبانی می‌کند تا کاربران با آن از نوسانات مهم زودتر باخبر شوند. این موضوع موجب کنترل بیشتر تریدرها بر معاملات حساس می‌شود.

بیشتر بخوانید:

ارز نوت کوین (Notcoin) تلگرام چیست؟

پیش بینی بیت کوین در سال 2024

تراست والت

بهترین برنامه ها برای ترید

بخش مهم دیگری از بهترین نرم افزارها برای ترید ارز دیجیتال برنامه‌های مربوط به کیف‌پول‌های رمزارزی هستند. یکی از کاربردی ترین نرم افزارها برای ترید در این زمینه، اپلیکیشن موبایلی تراست والت است که برای ویندوز و دیگر پلتفرم‌ها نیز در دسترس است.

این کیف پول همیشه از معتبرترین کیف‌پول‌ها قلمداد شده از طیف وسیع و مختلفی از رمزارزها پشتیبانی می‌کند. تراست والت کلیدهای خصوصی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و در آن امکان ترید و استیک کردن رمزارزها را نیز دارید.

متامسک

کاربردی ترین نرم افزار ها برای ترید

یکی دیگر از کاربردی ترین نرم افزارها برای تریدرها برنامه کیف پول متامسک است که در پلتفرم‌های دسکتاپی محبوبیت زیادی دارد اما اپ موبایلی آن نیز برای کاربران منتشر شده است. این کیف پول با پشتیبانی از طیف وسیعی از رمزارزها، رابط کاربری ساده و امنیت بالای خود به یکی از محبوبترین کیف‌پول‌های بازار بدل شده است.

علاوه بر وجود برنامه متامسک، این کیف پول را می‌توان به صورت افزونه به برخی مرورگرهای معروف مانند کروم یا مرورگر بریو اضافه کرد.

کوین مارکت کپ

کاربردی ترین نرم افزار ها برای تریدرها

برنامه کوین مارکت کپ هم از جمله بهترین نرم افزارهای ترید ارز دیجیتال محسوب می‌شود که تقریبا تمام تریدرها با هر نوع استراتژی معاملاتی به آن نیاز دارند. دلیل این مسئله هم این است که کوین مارکت کپ بیش از هرچیز، یک منبع اطلاعاتی دقیق و به روز است که سال‌ها است از مراجع و ابزارهای کاربردی فعالان دنیای رمزارزها محسوب می‌شود.

با این اوصاف اپ کوین مارکت کپ به عنوان یکی از بهترین ابزارهای ترید در سال 2024 نیز محسوب می‌شود. وب سایت کوین مارکت کپ اولین بار در سال 2013 راه‌اندازی شد و از آن زمان تا امروز یکی از مهمترین مراجع اطلاعاتی کاربران رمزارزها بوده است.

اپلیکیشن اندرویدی این پلتفرم نیز از سال 2019 راه‌اندازی شد و با توجه به محبوبیتی که این سایت و برنامه دارند، لیست شدن ارزها در کوین مارکت کپ خود یک خبر فاندامنتال مهم برای هر ارزی محسوب می‌شود. پس بهتر است اگر قصد ورود جدی به دنیای کریپتو را دارید، کوین مارکت کپ را هم دنبال کنید.

تریدینگ ویو

بهترین نرم افزارهای ترید ارز دیجیتال

یکی دیگر از اپ‌های مشابه با کوین مارکت کپ اما با ابزارهای بیشتر، اپلیکیشن و سایت تریدینگ ویو است که در واقع یک پلتفرم جامع برای همه تریدرها در بازارهای سهام و ارز دیجیتال است.

در این پلتفرم انواع شاخص‌ها و نمودارهای قیمتی رمزارزها، سهام شرکت‌ها، شاخص‌ها و بورس‌های کالایی وجود دارد و کاربران می‌توانند با استفاده از ابزارهای موجود در این پلتفرم، انواع خطوط روند، ابزار فیبوناچی، اندیکاتورها، اسیلاتورها و دیگر ابزارها، به تحلیل انواع بازارهای مالی بپردازند.

تریدینگ ویو یک پلتفرم بسیار محبوب در بین تریدرهای تمام بازارهای مالی است و از جمله بهترین نرم افزارها برای ترید ارز دیجیتال محسوب می‌شود که کاربران آن به بیش از 50 میلیون می‌رسد.

سایت این پلتفرم برای کاربران دسکتاپی عملکرد برنامه موبایلی آن را دارد و هر روزه افراد زیادی به آن مراجعه می‌کنند که به تحلیل بپردازند. در این پلتفرم همچنین امکان اشتراک نظرات و تجارب کاربران وجود دارد و این مسئله در ارتقای توان یادگیری معامله‌گران نیز نقش دارد.

ایتورو

بهترین ابزارهای ترید در سال 2024

صرافی ایتورو نیز از جمله محبوب‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال محسوب می‌شود و در نتیجه یکی از  بهترین اپلیکیشن های خرید و فروش ارز دیجیتال اپلیکیشن این صرافی است.

صرافی ایتورو کار خود را از سال 2007 آغاز کرد و امروزه میلیون‌ها تریدر در آن به فعالیت مشغول هستند. در این صرافی امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال، بررسی نمودارهای قیمتی و تحلیل رمزارزها را دارید. اپلیکیشن موبایلی این صرافی برای اندروید و iOS منتشر شده است.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت اتریوم 2024

پیش بینی قیمت دوج کوین 2024

رابین هود

بهترین اپلیکیشن های خرید و فروش ارز دیجیتال

صرافی رابین هود از جمله محبوب‌ترین صرافی‌های رمزارزی و اپلیکیشن آن هم از جمله بهترین نرم افزارها برای تریدرها محسوب می‌شود که برای انواع سیستم‌عامل‌های موبایلی منتشر شده است.

در این پلتفرم معاملاتی نیز امکان خرید و فروش انواع رمزارزها برای کاربران فراهم شده و کیف پولی جهت خرید، فروش و انتقال رمزارزها وجود دارد.

کوکوین

بهترین اپلیکیشن های خرید و فروش ارز دیجیتال

کوکوین نیز از دیگر صرافی‌های محبوب و پرکاربر در دنیای رمزارزها است که جایگاه خاصی نزد فعالان این بازار دارد. به نظر می‌رسد یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت صرافی کوکوین در بین کاربران دنیای رمزارزها، تراکنش‌های نسبتا پایین‌تر آن برای انواع معاملات است. اپلیکیشن این صرافی یکی از بهترین نرم افزارها برای ترید ارز دیجیتال محسوب می‌شود.

کوینکس

بهترین اپلیکیشن های خرید و فروش ارز دیجیتال

کوینکس نیز از جمله محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال است که در سال 2017 در هنگ‌کنگ راه‌اندازی شد و در سالیان اخیر توانسته به عنوان یکی از بهترین صرافی‌های رمزارزی مطرح شود.

برنامه این صرافی از جمله بهترین اپلیکیشن ها برای ترید است که در هر موقعیت زمانی و مکانی امکان خرید و فروش رمزارزها را فراهم می‌کند.

از مهمترین مزایای این پلتفرم، کارمزد پایین معاملات در آن است که سبب شده کاربران بیشتری برای استفاده از آن اقدام کنند. ایمنی دیگر خصیصه مهم کوینکس و اپلیکیشن آن است که آن را به یکی از بهترین برنامه ها برای ترید بدل کرده است.

رابط کاربری راحت و ساده و از دیگر مزایای این پلتفرم است. همچنین کاربران می‌توانند به طور مستقیم با مسترکارت و ویزاکارت پول را به حساب صرافی انتقال داده و نسبت به خرید ارزهای دیجیتال اقدام کنند.

 پایونکس

بهترین اپلیکیشن های خرید و فروش ارز دیجیتال

پایونکس از جمله بهترین برنامه‌های ترید خودکار است که از 16 ربات تریدر داخلی رایگان برخوردار است. این پلتفرم چند وجهی علاوه بر ارائه تحلیل‌ها و سیگنال‌های رایگان، یک اپلیکیشن بسیار ایمن برای معامله دارایی‌های دیجیتال است.

ناگا

بهترین اپلیکیشن های خرید و فروش ارز دیجیتال

پلتفرم NAGA نیز از جمله بهترین نرم افزارها برای ترید ارز دیجیتال محسوب می‌شود که یک ویژگی بسیار خلاقانه برای کپی تریدینگ دارد. شما با استفاده از این ابزار می‌توانید استراتژی‌های معاملاتی حرفه‌ای‌ترین تریدرهای بازار را کپی کنید.

شما با ناگا به تابلو امتیازات معامله‌گرانی که دنبال‌شان می‌کنید دسترسی خواهید داشت و میزان سودی که آن‌ها به دست می‌آورند را می‌بینید. این اطلاعات در قالب نمودارها و جداول سازمان‌دهی شده و در تایم‌فریم‌های روزانه، هفتگی و ماهانه قابل بررسی است. در این پلتفرم همچنین امکان معاملات لورجی یا اهرمی نیز وجود دارد.

این پلتفرم از زمان عرضه به عنوان یکی از کاربردی ترین نرم افزارها برای ترید شناخته شده و امروز کاربران زیادی دارد. با استفاده از این برنامه همچنین امکان کاهش کارمزد معاملات را خواهید داشت.

کوینیجی

بهترین اپلیکیشن های خرید و فروش ارز دیجیتال

اپلیکیشن Coinigy از جمله کاربردی ترین نرم افزارها برای تریدرها است که که امکان تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال را فراهم کرده و از مهمترین ویژگی‌های آن باید به برخورداری از یک کیف پول اختصاصی رمزنگاری‌شده و وجود انواع ابزارهای تجزیه و تحلیل رمزارزها اشاره کرد.

این نرم‌افزار به عنوان یکی از بهترین نرم افزارها برای ترید مهمترین و ضروری‌ترین ابزارهای تحلیل رمزارزها را گردآوری کرده و همگی را در اختیار کاربران قرار داده است. شما می‌توانید با استفاده از API صرافی‌ها و کیف پول‌ها، حساب‌های معاملاتی خود را در یک نرم‌افزار واحد ترکیب کرده و در یک جا از همه آن‌ها استفاده کنید.

در حال حاضر عموم پلتفرم‌های معاملاتی، صرافی‌ها و کیف‌پول‌ها از کوینیجی پشتیبانی می‌کنند و می‌توانید با استفاده از آن کار تحلیل رمزارزها را به ساده‌ترین شکل ممکن انجام دهید.

با استفاده از این مورد از بهترین نرم افزارهای ترید ارز دیجیتال می‌توانید مستقیما وارد صرافی‌ها شده و به معامله رمزارزها بپردازید. این برنام یک رابط کاربری ساده، روان و قابل درک دارد و همین مسئله در محبوبیت روزافزون آن موثر بوده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین شت کوین های 2024

پیش بینی قیمت کاردانو 2024

کوین مارکت‌کال

بهترین اپلیکیشن های خرید و فروش ارز دیجیتال

یکی از بهترین ابزارهای ترید در سال 2024 برنامه CoinMarketCal است که با عرضه پیشرفته‌ترین ابزارهای لازم برای تحلیل رمزارزها و ارائه به‌روزترین اخبار مهم دنیای ارزهای دیجیتال، امکان بررسی جامع و پیش‌بینی ارزها را فراهم می‌کند.

به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های خرید و فروش ارز دیجیتال این پلتفرم یک تقویم اقتصادی جامع برای تمام ارزهای دیجیتال است و هر موردی که به پیشرفت معامله‌گران برای انتخاب‌های منطقی و عاقلانه کمک کند را ارائه می‌کند.

این شبکه رسانه اجتماعی همچنین یک سیستم رده‌بندی اخبار دارد که باعث می‌شود اخبار صحیح و معتبر در رده بالاتری از شایعات و اخبار فیک و نادرست قرار گیرند. در نتیجه کاربران می‌تواند برای با در نظر گرفتن این نکات تصمیمات بهتری بگیرند.

کوین متریکس

بهترین اپلیکیشن های خرید و فروش ارز دیجیتال

یکی از بهترین نرم افزارها برای ترید اپلیکیشن Coin Metrics است که انواع ابزارها و معیارهای لازم برای تحلیل تکنیکال را فراهم کرده است و ابزارهای بسیار مناسبی برای تجسم نمای کلی روند بازار ارائه می‌دهد.

این پلتفرم در سال 2017 تاسیس شد و انواع ابزارهای آنالیز رمزارزها Off-Chain و On-Chain را ارائه می‌کند. این ابزارها به درک رفتار بازار توسط محققان و تحلیلگران نیز کمک می‌‌کند.

کریپتو ویو

بهترین اپلیکیشن های خرید و فروش ارز دیجیتال

کریپتو ویو از جمله بهترین نرم افزارها برای تریدرها است که مهمترین قابلیت آن بهینه‌سازی پورتفولیو کاربران است. با استفاده از CryptoView کاربر می‌تواند انواع دارایی‌های دیجیتال خود را در پلتفرم‌های ذخیره‌سازی مختلف از جمله کیف پول‌های سرد، صرافی‌ها و کیف پول‌های شخص ثالث پیگیری کند.

به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای ترید این برنامه یک راهکار معاملاتی جامع است که اطلاعات کاربردی و بی‌نظیری برای کاربران فراهم می‌کند. همچنین کاربران با این پلتفرم می‌توانند چندین حساب معاملاتی را به طور همزمان مدیریت کنند.

کریپتو واچ

بهترین اپلیکیشن های خرید و فروش ارز دیجیتال

کریپتو واچ نیز از جمله بهترین نرم افزارها برای ترید محسوب می‌شود که ابزارهای جدولی و نموداری بسیار جامعی برای کاربران ارائه می‌کند و از جمله کم‌هزینه‌ترین و ارزانترین نرم‌افزاری تحلیل تکنیکال محسوب می‌شود.

این ابزار به عنوان یکی از بهترین برنامه ها برای ترید شاخص‌های تحلیل تکنیکال و ابزارهای مناسبی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. البته این نرم‌افزار به اندازه برخی دیگر از ابزارهای تحلیل تکنیکال شاخص‌ها و گزینه‌های تحلیل ندارد.

گلس‌نود

بهترین اپلیکیشن های خرید و فروش ارز دیجیتال

گلس نود یکی از کاربردی ترین نرم افزارها برای ترید است که برای مدیریت و ارزیابی دارایی‌های کریپتویی کاربرد بسیار مناسبی دارد. این اپلیکیشن به عنوان یکی از کاربردی ترین نرم افزارها برای تریدها اندازه‌گیری‌ها و راه‌حل‌های پیشرفته‌ای در On-Chain ایجاد می‌کند.

اپلیکیشن Glassnode که از جمله بهترین نرم افزارهای ترید ارز دیجیتال است آمار مربوط به تجزیه و تحلیل، اطلاعات تراکنش‌های رمزارزی، اطلاعات ماینرها، سود و زیان، دارایی کیف پول و دیگر موارد مهم را ارائه می‌دهد. می‌توانید از این ابزار همچنین برای بررسی اطلاعات بازار، تراکنش‌های تکمیل شده، اطلاعات قیمتی کوین‌‌ها و آدرس‌های فعال استفاده کنید. این ابزار همچنین امکان دریافت هشدارهای قیمتی نیز دارد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت شیبا اینو 2024

بهترین توکن های NFT در سال 2024 

شریمپی

بهترین اپلیکیشن های خرید و فروش ارز دیجیتال

یکی از بهترین ابزارهای ترید در سال 2024 نرم‌افزار Shrimpy است که می‌تواند کار ترید را برای کاربران ساده‌تر کند. کارکرد شریمپی درواقع این است که برای افرادی که به طورهمزماناز چندین کیف پول استفاده می‌کنند امکان استفاده از کیف‌پول‌ها و ابزارهای مختلف را به طور همزمان فراهم می‌کند.

در واقع با استفاده از شریمپی که از جمله بهترین اپلیکیشن های خرید و فروش ارز دیجیتال محسوب می‌شود شما می‌توانید کنترل همه دارایی‌های خود را به دست بگیرید.

کوئیدنسی

بهترین اپلیکیشن های خرید و فروش ارز دیجیتال

در بخش‌های قبلی از تریدینگ ویو و کوینیجی به عنوان دو مورد از بهترین نرم افزارها برای ترید یاد کردیم. این دو پلتفرم بسیار جامع، پرجزئیات و پیچیده هستند، اما اگر به جای استفاده از این ابزارهای شلوغ، ابزاری معمولی‌تر و ساده‌تر را ترجیح دهید، کوئیدنسی یک گزینه مناسب است.

اپلیکیشن Quadency به عنوان یکی از بهترین نرم افزارها برای تریدرها درواقع تمام ابزارهای مهم و کاربردی‌ترین ابزارهای تریدینگ ویو و کوینیجی را جمع‌آوری کرده تا ضمن برخورداری از بهترین ابزارها، با شلوغی تریدینگ ویو و کوینیجی مواجه نباشید.

کریپتو کوییک اسکنر

بهترین اپلیکیشن های خرید و فروش ارز دیجیتال

برنامه و سایت Crypto Quick Scanner یکی از بهترین ابزارهای سیگنال ارز دیجیتال است که توسط تیم Altrady توسعه یافته است. به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای ترید این ابزار برای عموم کاربران مبتدی و حرفه‌ای مناسب است و سیگنال‌های رمزارزی رایگان ارائه می‌کند.

این ابزار رایگان است و کاربران با استفاده از یک ایمیل و ثبت نام ساده می‌توانند از امکانات و سیگنال‌های این برنامه استفاده کنند. این برنامه نیز قابل تنظیم برای دریافت هشدارهای نوسانات قیمتی است.

کریپتو کوالیتی سیگنالز

بهترین اپلیکیشن های خرید و فروش ارز دیجیتال

یک ابزار رایگان دیگر برای دریافت سیگنال‌های رایگان اسکالپینگ Crypto Quality Signals است که برای افرادی با استراتژی معاملاتی اسکالپینگ بسیار مناسب است. کریپتو کوالیتی به عنوان یکی از بهترین برنامه ها برای ترید از چند ربات معاملاتی رمزارزها مانند Zignaly، Cryptohopper، Cornix  و 3commas  پشتیبانی می‌کند.

توجه داشته باشید که این مورد به عنوان یکی از بهترین نرم افزارها برای ترید ارز دیجیتال سیگنال‌های اسکالپینگ را به طور رایگان ارائه می‌کند اما یک اشتراک VIP هم دارد که با پرداخت آن از خدمات کامل برنامه مانند اخبار، هشدارها، مشاوره معاملاتی شخصی، سیگنال‌های انحصاری، مشاوره برای پورتفولیو، سیگنال‌های کوتاه مدت روزانه، گروه چت انحصاری و کانالی برای سیگنال‌های معاملاتی برخوردار می‌شوید.

کریپتو تریدر

بهترین اپلیکیشن های خرید و فروش ارز دیجیتال

یکی از کاربردی ترین نرم افزارها برای ترید کریپتو تریدر است که برای انواع سیستم‌عامل‌های موبایلی منتشر شده است. این برنامه که از جمله کاربردی ترین نرم افزارها برای تریدرها است با نمایش لحظه‌ای چارت‌های قیمتی، اخبار و اطلاعات بازار را به کاربران ارائه می‌دهد.

از دیگر خصایص برجسته این برنامه که از بهترین نرم افزارهای ترید ارز دیجیتال است باید به دسترسی راحت به چارت‌های قیمتی اشاره کرد. همچنین با این اپلیکیشن می‌توانید به طیف وسیعی از ارزها دسترسی داشته باشید.

پشتیبانی صرافی‌های معتبری از جمله بایننس و کوین بیس از این برنامه نیز آن را به یک برنامه مطمئن و یکی از بهترین اپلیکیشن های خرید و فروش ارز دیجیتال بدل کرده است.

سوالات متداول

بهترین نرم‌افزارها برای ترید ارز دیجیتال کدامند؟

اپلیکیشن‌های رسمی صرافی‌های معتبر بهترین برنامه‌ها برای ترید ارزهای دیجیتال هستند و از جمله مهمترین‌ها باید به بایننس، کریپتو دات کام، کوین بیس، کوینکس، کوکوین و کراکن اشاره کرد.

برای انتخاب یک نرم‌افزار ترید رمزارزها باید چه فاکتورهایی را مدنظر داشت؟

برای انتخاب یک برنامه ترید مناسب باید مواردی چون پیشینه و تاریخچه برنامه، سازندگان و توسعه‌دهندگان آن، کارمزد معاملات، میزان دارایی‌های پشتیبانی‌شده و نقدینگی بازار را بررسی کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین نرم افزارها برای ترید ارز دیجیتال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر