coinex
راهنمای خرید تکراتو

جدیدترین اخبار تکنولوژی

ربات انسان‌نمای تسلا ، اپتیموس دوباره وارد عمل شده اما این بار واقعی و کاربردی‌تر. ویدئو قبلی که از این ربات منتشر شده بود با واکنش‌های زیادی رو به رو شد. در آخرین ویدئویی که تسلا منتشر کرده اپتیموس در جال چیدن باتری‌ها دیده می‌شود.

هنوز تا عرضه ایفون 16 زمان زیادی باقی مانده، با اینحال شایعاتی منتشر شده که درباره‌ی سری آیفون 17 که قرار است پاییز سال آینده عرضه شوند صحبت می‌کند. آنطور که اخبار غیر رسمی می‌گویند، قرار است مدل اسلیم آیفون 17 جایگزین نسخه‌ی پلاس این مجموعه شود.

کودکان دنیای خاص خود را دارند و تماشای فیلم در سنین مختلف می‌تواند برای‌شان جنبه آموزشی داشته باشد. بنابراین، مهم است که بچه‌ها هر فیلمی را نبینند و در زمان ارزشمند خود به تماشای بهترین فیلم های کودکانه بنشینند.

بلک‌ویبو که در تولید گوشی‌های فوق مقاوم شهره است گوشی جدیدی تولید کرده که دوربین دید در شب دارد. علاوه بر این گوشی نمیر بلک‌ویو BL9000 Pro از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند و به باتری فوق بزرگ 8800 میلی آمپرساعتی مجهز است.

رشد 6 درصدی بازار جهانی موبایل در سه ماهه اول 2024 حسابی خبرساز شده است. سامسونگ دوباره جایگاه اول را در دست گرفته و اپل را از سلطنت خلع کرده است.

با بودجه 9 میلیونی هم می‌توانید گوشی مناسبی بخرید که به‌خوبی بتواند برنامه‌های مورد نیاز شما را اجرا کند. راهنمای خرید بهترین گوشی تا 9 میلیون تومان به شما کمک می‌کند که انتخاب بهتری داشته باشید.

صفحه 1 از 4879

برترین‌های تکنولوژی، گوشی، لپ‌تاپ و گجت سال 2024 از نگاه تکراتو