coinex
راهنمای خرید تکراتو

موشک ضد زره سدید 365 توسط سپاه پاسداران با موفقیت آزمایش شد

آزمایش موشک ضد زره سدید 365 به عنوان جدیدترین موشک تاپ اتک ایرانی با برد 8 کیلومتر با موفقیت از سوی نیروی زمینی سپاه انجام شد.

به گزارش تکراتو و به نقل از تسنیم، موشک ضد زره «سدید 365» به عنوان جدیدترین موشک تاپ اتک ایرانی با موفقیت از طرف نیروی زمینی سپاه آزمایش شد.

بیشتر بخوانید: سامانه موشکی نواب برای قایق‌های تندرو سپاه رونمایی شد

آزمایش موشک ضد زره سدید 365

در همین راستا سردار «علی کوهستانی»، مسئول سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه، بیان داشت: «موشک سدید 365 یک موشک ضد زره هدایت شونده با برد 8 کیلومتر است که قابلیت انهدام انواع ادوات زرهی را دارد.»

موشک ضد زره سدید 365
سامانه کنترل آتش موشک ضدزره سدید 365 با توانایی شلیک و هدایت 4 موشک

وی همچنین اضافه کرد: «این موشک با هدایت اپتیکی از دقت بالایی در اصابت به هدف برخوردار است و با قابلیت حمله از بالا (تاپ اتک) می‌تواند از سد سامانه‌‌ها دفاع فعال تانک‌ها نیز عبور کرده و آنها را منهدم کند.»

موشک ضد زره سدید 365

سردار کوهستانی در پایان خاطرنشان کرد: «در فاز بعدی این موشک به بالک‌های جمع شونده مجهز شده و با سامانه کنترل آتشی که برای آن طراحی شده است، نفربرهای نیروی زمینی‌ مجهز به چهار فروند از این موشک در دو طرف برجک خود خواهند شد.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص آزمایش موفقیت‌آمیز موشک ضد زره سدید 365 توسط نیرو زمینی سپاه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    مرحبا احسنت
    باورم نمیشه هدف رو از فاصله 8 کیلومتری زد. حتی جاولین هم چنین توانایی نداره

    پاسخ