coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

سوخو 75 با قابلیت حمل 7400 کیلوگرم تسلیحات در راه است [+تصاویر]

سوخو 75 یک جنگنده قدرتمند با امکان و توانایی طی کردن 2900 کیلومتر بدون مخازن سوخت خارجی با سرعت 1.8 ماخ و حمل 7400 کیلوگرم تسلیحات است.

به گزارش تکراتو و  به نقل از اعتمادآنلاین، این جنگنده با نام های سوخو 75 ، T-75 و البته چکمیت (به معنای کیش و مات در زبان انگلیسی) نیز شناخته می‌شود که طبق اطلاعات فاش شده از آن احتمالاً از فناوری‌های نوین ابر رایانه‌ای، هوش مصنوعی و سامانه الکترواپتیکال KOEPS-75 بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید: میگ 41 به عنوان پیشرفته‌ترین جنگنده جهان توسط روسیه معرفی می‌شود!

مشخصات سوخو 75

این جنگنده امکان حمل حداکثر 7400 کیلوگرم تسلیحات را داشته و همچنین توانایی طی کردن مسافت 2900 کیلومتر بدون مخازن سوخت خارجی با سرعت 1.8 ماخ را نیز در اختیار دارد، این جنگنده همچنین قادر است تا 5 موشک هوا به هوا نیز با خود همراه کند و همینطور توپ را نیز جهت انهدام اهداف زمینی در محفظه داخلی خود جای می‌دهد.

سوخو 75 سوخو 75

براساس اعلام کارخانه سازنده این جنگنده، سوخو 75 با وجود هزینه بسیار اندک نسبت به جنگنده‌های هم رده خودش، امکان اجرای طیف وسیعی از ماموریت‌های نظامی (تهاجمی_رهگیری) را فراهم خواهد کرد و همینطور این پلتفرم ویژگی تطبیق پذیری بالایی نیز ارائه می‌کند که مطابق با نیازهای خاص مشتری عرضه خواهد شد.

سوخو 75 سوخو 75

احتمالاً در آینده طی برگزاری نمایشگاه ماکس 2023 نیز مشخصات بیشتری از این جنگنده اعلام شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مشخصات جنگنده سوخو 75 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر