coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

ورود خودرو سانگ یانگ تورس جدیدترین محصول کره به ایران

سانگ یانگ تورس جدیدترین محصول کره با نورا موتور به ایران آمد. خودرو سانگ یانگ تورس که سال گذشته به بازار کره معرفی شد، با دیگر محصولات سانگ یانگ تفاوت دارد.

کراس اوور تورس در بین محصولات سانگ یانگ، تفاوتی اساسی با دیگر محصولات دارد. خودرویی با ظاهر خشن، خطوط اتوکشیده و در کل استایلی مدرن، قصد دارد چهره‌ای کاملا متفاوت را به نمایش بگذارد. از همان لحظات اولیه ورود سانگ یانگ تورس به ایران ، این دستگاه با عکس‌هایش دل‌ها را آب کرده است.

خرید بلیط هواپیما

تصاویر مرتبط با سانگ یانگ تورس جدیدترین محصول کره را در لینک ذیل ببینید:

ظاهر خشن اما مدرن سانگ یانگ تورس

خودرو سانگ یانگ تورس

ورود سانگ یانگ تورس به ایران
ورود سانگ یانگ تورس به ایران

تورس با ظاهر خشنش شباهت‌های بسیاری با محصولاتی همچون رنج روور و جیپ دارد. سبک طراحی چراغ‌ها و جلو پنجره کاملا شبیه به محصولات جیپ است و فرم چراغ‌های عقب و ستون C، ما را به یاد رنج روور و لندروور دیفندر می‌اندازد.

چراغ‌های تمام الی‌ای دی خطی با خطوط عمودی در جلوپنجره دیده می‌شود و ورودی‌های هوا و پایین جلوپنجره مشکی طراحی شده‌اند. برجستگی روی گلگیر‌ها باعث شده است بدنه‌ای عضلانی را در سانگ یانگ تورس به نمایش بگذارند و به کلی، خطوط طراحی شکسته طوری در کنار هم قرار گرفته‌اند تا ظاهری خشن و قدرتمند را در این شاسی بلند به ارمغان بیاورند.

ورود سانگ یانگ تورس به ایران
ورود سانگ یانگ تورس به ایران

در نمای عقب، برجستگی جالبی را روی در صندوق به چشم می‌خورد که یادآور جای لاستیک زاپاس در شاسی بلند‌های آفرودی است. در پایین سپر همان صفحه نقره‌ای رنگی را مشاهده خواهید کرد که در پایین سپر جلو هم دیده می‌شود.

در مجموع، سانگ یانگ تورس طراحی جذاب و ظاهری خشن دارد، اما از شباهت‌های آن با محصولات شناخته شده جهانی نمی‌توان چشم بست. از منظر ابعاد خودرو هم تورس ما بین دو خودروی کوراندو و رکستون می‌ایستد.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر