coinex
otetmarket
propification.com

تصاویری از استایل‌های جذاب مراسم مت گالا 2023

مراسم مت گالا ۲۰۲۳ اول ماه مه در شهر نیویورک برگزار شد. تم مراسم سال جدید، به افتخار کارل اتو لاگرفلد، طراح مد، هنرمند، کاریکاتوریست و عکاس آلمانی بود.

مت گالا یک مراسم سالانه برای هنرمندان و طراحان دنیای مد برای جمع‌آوری کمک‌های مالی برای انستیتو طراحی لباس است که در موزه هنر متروپولیتن نیویورک برگزار می‌شود. گالا به عنوان یکی از برجسته‌ترین و منحصر به فردترین رویدادهای اجتماعی در جهان شناخته می‌شود.

این مراسم اولین بار در سال 1948، توسط النور لمبرت روزنامه‌نگار مد و از مدیران این مجموعه، با هدف جمع‌آوری و کمک به حفظ لباس‌های تاریخی انستیتو طراحی لباس برگزار شد.

مهمانان این جشن خیریه که بیشتر بازیگران، خوانندگان، سلبریتی‌ها، افراد ثروتمند و گاهی نیز سیاست‌مداران هستند، توسط آنا وینتور سردبیر مجله وگ انتخاب و تأیید می‌شوند. شرکت کنندگان با دعوت‌نامه یا خرید بلیط مراسم، با لباس‌ها و اشیای تزیینی مرتبط با موضوع تعیین شده برای مهمانی در موزه حاضر می‌شوند. پوشش سلبریتی های مت گالا 2023 را در ادامه تماشا کنید:

جنجالی ترین لباس های مراسم مت گالا 2023

تصاویری از استایل‌های جذاب مراسم مت گالا ۲۰۲۳

پوشش سلبریتی های مت گالا 2023
پوشش سلبریتی های مت گالا 2023

پنه لوپه کروز، دوآ لیپا، مدونا، بیلی آیلیش، ریانا، آنا وینتور، اما چمبرلین،‌ جنا اورتگا، ژانل مونا، جرد لتو، نیکول کیدمن و … از شرکت‌کنندگان این مراسم هستند. مت گالای 2023 به افتخار کارل اتو لاگرفلد، طراح مد، هنرمند، کاریکاتوریست و عکاس آلمانی برگزار شد.

کارل لاگرفلد در سن ۱۴ سالگی به پاریس مهاجرت کرد و به یکی از مشهورترین طراحان لباس در قرن حاضر بدل شد. وی مدیر اجرایی بخش طراحی لباس شنل بود. شنل یکی از معروفترین مارک‌های پوشاک گران‌قیمت در جهان است.

او به مناسبت ۲۵۰امین سالگرد تاسیس شرکت فابرکاستل جعبه‌ای مشهور به “کارل باکس” طراحی کرد که تمامی لوازم مورد نیاز یک طراح در آن گنجانده شده. از این باکس به صورت محدود فقط ۲۵۰۰ عدد تولید شده که هرکدام دارای شناسنامه هستند و قیمت آن بین ۲۵۰۰ تا ۲۸۰۰ یورو می‌باشد.

کارل لاگرفلد، روز سه‌شنبه ۱۹ فوریه ۲۰۱۹ پس از مدت‌ها بیماری، در سن ۸۵ سالگی، در خانه خود در نوی-سور-سن درگذشت. او وصیت کرد تا تمامی ثروتش به گربه‌اش برسد.

بهترین استایل ها در مت گالا 2023

نائومی کمبل در مت گالا ۲۰۲۳ :

نائومی کمبل در مت گالا ۲۰۲۳
مت گالای 2023

کایلی جنر در مت گالا ۲۰۲۳ :

مت گالای 2023
کایلی جنر در مت گالا ۲۰۲۳

لیلی کالینز در مت گالا ۲۰۲۳ :

لیلی کالینز در مت گالا ۲۰۲۳
لیلی کالینز در مت گالا ۲۰۲۳

ریحانا در لباس مد والنتینو :

ریحانا در لباس مد والنتینو
ریحانا در لباس مد والنتینو

نیکول کیدمن در مت گالا ۲۰۲۳ :

نیکول کیدمن در مت گالا ۲۰۲۳
نیکول کیدمن در مت گالا ۲۰۲۳

بدترین استایل ها در مت گالا 2023

ایرینا شایک در مت گالا ۲۰۲۳ :

ایرینا شایک در مت گالا ۲۰۲۳
ایرینا شایک در مت گالا ۲۰۲۳

اولیویا وایلد در مت گالا ۲۰۲۳ :

اولیویا وایلد در مت گالا ۲۰۲۳
اولیویا وایلد در مت گالا ۲۰۲۳

مارگارت کوالی در مت گالا ۲۰۲۳ :

مارگارت کوالی در مت گالا ۲۰۲۳
مارگارت کوالی در مراسم مت گالا ۲۰۲۳

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    چرا مال جنی و جنا اورتگا رو نمیذاریننننن اوناهم خیلی قشنگ بودن لبلساشونننن

    پاسخ