coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شرایط ثبت نام مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو اعلام شد [+جزئیات]

باتوجه به آغاز ثبت‌نام مرحله دوم طرح یکپارچه فروش خودرو از 20 اردیبهشت شرایط ثبت نام مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو نیز اعلام شده است.

به گزارش تکراتو و به نقل از خبرگزاری فارس، متقاضیان طی مرحله دوم طرح یکپارچه خودرو از چهارشنبه این هفته ، مصادف با 20 اردیبهشت، امکان اقدام نسبت به افتتاح حساب وکالتی به نام سازمان حمایت را دارند.

بیشتر بخوانید: ضرب‌الاجل دوماهه برندگان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده

شرایط ثبت نام مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو داخلی

براساس فرآیند اجرایی و جدول زمان‌بندی دومین مرحله ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی، اولین مرحله این طرح از تاریخ 20 اردیبهشت با وکالتی کردن حساب شخصی و مسدود‌سازی مبلغ موجودی مورد نیاز به نفع سازمان حمایت آغاز و تا روز جمعه ‌29 اردیبهشت‌ ماه تداوم خواهد داشت.

بعد از این مرحله، از 29 اردیبهشت تا 3 خرداد فرآیند بررسی اطلاعات واجدان شرایط از حیث در اختیار داشتن حساب وکالتی با موجودی مسدود شده تحت عنوان پیش نیاز، انجام ثبت‌نام و اعمال بلک لیست‌ها (‌اولین دوره فروش سامانه یکپارچه و خودروهای وارداتی) صورت خواهد گرفت.

شرایط ثبت نام مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو

در مرحله سوم از شرایط ثبت نام مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو همچنین ثبت نام و انتخاب اولویت‌ها از سوی متقاضیان واجد شرایط در مورخ سوم تا سیزدهم خرداد‌ انجام می‌شود.

براساس این گزارش، اولویت‌بندی با دستگاه‌های نظارتی از طریق الگوریتم مورد تایید قبلی در روز هفدهم خرداد ماه انجام می‌شود و از 18 تا 31 خرداد‌ اطلاعات متقاضیان و حذف افرادی که واجد شرایط تقاضا نیستند (مطابق پایش ثبت احوال، ناجی و ‌غیره) اجرا می‌شود.

در آخر در روز دهم تیرماه 1402 پایش پنج اولویت متقاضیان انجام و متعاقباً در سامانه اطلاع‌رسانی خواهد شد. بالاخره در روز پانزدهم تیرماه، امکان ثبت نام متقاضی طبق فراخوان خودروساز بر اساس زمان‌بندی اعلامی صورت می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص شرایط ثبت نام مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر