coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

هوش مصنوعی کلاهبردار FraudGPT معرفی شد؛ بهترین شریک جرم!

اخیراً از هوش مصنوعی کلاهبردار FraudGPT به‌عنوان یک ابزار جدید کمکی در راستای انجام فعالیت‌های مخرب مختلف در حوزه جرایم سایبری رونمایی شده است.

توسعه‌دهندگان هوش مصنوعی کلاهبردار FraudGPT آن را برای مقاصد مخرب طراحی کرده‌اند. این درواقع نخستین نوع ابزار هوش مصنوعی مخرب نبوده که طی چند هفته اخیر ساخته شده، طی گزارش‌هایی در این زمینه به‌تازگی ابزاری موسوم به Worm GPT ساخته شده که مجرمان از آن جهت انجام حملات سایبری هدفمند بهره‌برداری می‌کنند.

در حقیقت هوش مصنوعی WormGPT به سارقان و مجرمان کمک خواهد کرد تا حملات فیشینگ پیچیده‌ای را اجرایی سازند و همچنین طی حملاتی که به خطر انداختن ایمیل‌های تجاری را شامل می‌شود، مشارکت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: همکاری ناسا و IBM برای ساخت یک هوش مصنوعی متخصص علوم زمین

هوش مصنوعی کلاهبردار FraudGPT

ابزار FraudGPT به عنوان نرم افزار یا «ربات بدون محدودیت، قوانین و مرز» محسوب می‌شود، که پیش‌تر در خصوص خطرات احتمالی آن اظهاراتی مطرح شده است.

این خطرات و ریسک‌ها به‌شکلی مورد توجه بوده که حتی گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) هم درباره خطرات هوش مصنوعی اظهارنظر کرده است. وی هوش مصنوعی را یک فناوری تحول‌بخش قلمداد کرده؛ هرچند هم به مسائل متعددی اشاره کرده که نیازمند بررسی بیشتر است.

هوش مصنوعی کلاهبردار FraudGPT

از طرفی هوش مصنوعی کلاهبردار FraudGPT به نهادهای مخرب در طراحی ایمیل‌های فیشینگ، ابزارهای کرک کردن و حتی ایجاد هویت‌های جعلی کمک خواهد رساند. به ادعای فروشنده این ابزار، در بازارهای مختلف دارک وب و تلگرام شاهد فعالیت آن خواهیم بود!

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص هوش مصنوعی کلاهبردار FraudGPT چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: beincrypto

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر