coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

معرفی بهترین اپلیکیشن‌های هشدار قیمت ارز دیجیتال

بازارهای ارزهای دیجیتال و به طور کلی بازارهای مالی از یک سو هیجان‌انگیز و پرسود است، اما از سوی دیگر پر از نوسانات چشمگیر است. این نوسانات شاید برای تریدرها و سرمایه‌گذاران حرفه‌ای یک فرصت عالی برای کسب سود باشد اما برای کاربران مبتدی و تریدرهای تازه‌کار، ممکن است به چالش‌های جدی تبدیل شود.

چطور می‌توان در مقابل این نوسانات و تغییرات قیمتی مقاومت کرد؟ یکی از راه‌حل‌های مفید در این زمینه استفاده از هشدار قیمت ارز دیجیتال است. اگر به دنبال بهترین ابزارهای هشدار قیمت لحظه ای ارز دیجیتال هستید و می‌خواهید در بازارهای مالی دیجیتال با اطمینان بیشتری معامله کنید، این مقاله را تا پایان دنبال کنید.

منظور از آلارم قیمت ارز دیجیتال چیست؟

معرفی بهترین اپلیکیشن‌های هشدار قیمت ارز دیجیتال

دنیای ارزهای دیجیتال پر از فرصت‌های سودآوری است، اما گاهی اوقات باید سریع عمل کرد تا از این فرصت‌ها بهره‌وری کنید. اینجاست که هشدارها یا آلارم‌های قیمت ارز دیجیتال به کمک شما می‌آیند. اما سوال اینجاست که این هشدارها چگونه کار می‌کنند؟

در ساده‌ترین حالت، شما می‌توانید هشداری مرتبط با تغییر قیمت ارزهای دیجیتال مورد علاقه‌تان تنظیم کنید. هنگامی که قیمت رمزارزها به سطحی که تعیین کرده‌اید می‌رسد، هشدار به شما اعلام می‌شود. این به شما این امکان را می‌دهد که به موقع واکنش نشان دهید و معامله‌ای پر سود داشته باشید.

هشدارها می‌توانند موارد مختلفی را شامل شوند، از جمله اتفاقات مهم در بازار، تغییرات غیرمنتظره، فرصت‌های معاملاتی و حتی اطلاعات در مورد عرضه توکن‌ها و رمزارزهای جدید.

چرا باید از برنامه هشدار قیمت استفاده کنیم؟

معرفی بهترین اپلیکیشن‌های هشدار قیمت ارز دیجیتال

یکی از اصول مهم در ترید ارزهای دیجیتال، اطلاع به موقع از تغییرات قیمتی است که می‌تواند به سود یا ضرر شما باشد. هشدارها یا Price Alerts به عنوان یک ابزار قدرتمند برای شناختن دامپ و پامپ ارزها و رسیدن به هدف‌های خود وارد عمل می‌شوند.

با استفاده از هشدارهای قیمت ارزدیجیتال، می‌توانید مسیر صحیح را در بازار ارزهای دیجیتال انتخاب کنید و از ضررهای احتمالی جلوگیری کنید. حفظ ارزش سرمایه‌تان و بهره‌برداری از فرصت‌های سودآور امری حیاتی است.

پس هشدارها را جدی بگیرید و در ترید خود به عنوان یک راهنمای معتبر اعتماد کنید. حال بیایید نگاهی به بهترین برنامه‌های هشدار قیمت روز ارز دیجیتال داشته باشیم.

بهترین برنامه‌های هشدار قیمت ارز دیجیتال کدامند؟

در سال 2023، برنامه‌های زیادی برای هشدار قیمت آنلاین ارز دیجیتال عرضه شده‌اند. با توجه به نیازهایتان، می‌توانید از بین انواع برنامه‌های هشدار، بهترین را برای خودتان انتخاب کنید. اینجا لیستی از بهترین برنامه‌های آلارم قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۳ برای شما گردآوری شده است:

کریپتو واچ (CryptoWatch)

این برنامه دارای دو نسخه رایگان و پریمیوم می‌باشد که بیش از هزار کوین و توکن را پشتیبانی می‌کند. با کریپتو واچ، امکان اتصال به انواع کیف پول‌های نرم‌افزاری و کیف پول‌های شخصی موجود در صرافی‌های دیجیتال که کاربران در آن حساب دارند، وجود دارد.

یکی از ویژگی‌های برجسته کریپتو واچ، امکان مبادله رمزارزها از طریق نسخه‌های متنوعی است. یک ویژگی دیگر وجود چت‌باکس در این برنامه است که به کاربران امکان می‌دهد با دیگر کاربران در مورد مبادلات و تجربیات خود گفت‌و‌گو کنند.

تریدینگ ویو (TradingView)

اگر به دنبال یکی از بهترین ابزارهای آلارم قیمت رمز ارز هستید، پلتفرم تریدینگ ویو یکی از گزینه‌های برتر است. تقریباً تمامی افراد فعال در حوزه کریپتوکارنسی با این پلتفرم آشنایی دارند. علاوه بر تحلیل تکنیکال، TradingView دارای قابلیت آلارم قیمت آنلاین ارز دیجیتال نیز می‌باشد.

کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)

CoinMarketCap به شما امکان می‌دهد تا به تمام جزئیات مربوط به هر توکن یا ارز دیجیتال دسترسی داشته باشید. این اطلاعات شامل قیمت فعلی، لیست صرافی‌ها که توکن مورد نظر را معامله می‌کنند، ارزش بازار، اعضای تیم توسعه، ویژگی‌ها و مزیت‌های آن توکن، رکوردهای نموداری و بسیاری اطلاعات دیگر می‌باشد.

کوین مارکت منیجر (Coin Market Manager)

کوین مارکت منیجر به کاربران امکانات فراوانی را ارائه می‌دهد. این برنامه به شما اجازه می‌دهد که به صرافی‌های معتبری نظیر بای‌بیت و بایننس متصل شوید و قیمت لحظه ای ارز دیجیتال در بازار کریپتو را به دقت دنبال کنید. همچنین، شما می‌توانید با استفاده از این برنامه تحلیل بازار با استفاده از استراتژی‌های نوین و بروز انجام دهید و گزارشی از معاملات خود ثبت کنید.

زریان (Zerion)

Zerion یک ابزار کامل و چند منظوره است که به کاربران امکانات متعددی را فراهم می‌کند. این ابزار نه تنها به شما امکان می‌دهد تا هشدارهای قیمت ارزهای دیجیتال را دریافت کنید، بلکه همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا امور مالی غیرمتمرکز خود را نیز انجام دهید.

زپر (Zapper)

Zapper نیز مانند زریان یک پلتفرم چند منظوره بسیار قدرتمند است که به کاربران امکانات متنوعی را فراهم می‌کند. شما می‌توانید تغییرات قیمت روز ارزهای دیجیتال را در طول زمان دنبال کنید. همچنین، می‌توانید به عنوان یک کاربر DeFi از پروتکل‌های مختلفی که از جمله Aave، Compound و MakerDAO هستند، استفاده کنید تا سود حاصل از وام‌گیری یا وام‌دهی خود را بهینه‌سازی کنید.

فت پیگ سیگنال (Fat Pig Signals)

اگر یک سرمایه گذار مبتدی در بازار ارز دیجیتال هستید، بهتر است به سراغ این پلتفرم بروید. این پلتفرم ارائه‌دهنده سیگنال‌های رمزارزی با شفافیت بالا و اطلاعات دقیق به تریدرها می‌باشد. فت پیگ سیگنال اطلاعات معتبر و مهمی در مورد رمزارزها ارائه می‌دهد. این سیگنال‌ها به شما کمک می‌کنند تا به عنوان یک سرمایه‌گذار مبتدی به درک بهتری از بازار کریپتوکارنسی برسید.

شریمپی (Shrimpy)

شریمپی نیز یک ابزار بسیار مفید برای هولدرها و تریدرهای مبتدی در دنیای رمزارزها است. این پلتفرم، با داشتن نسخه دمو و قابلیت ترید خودکار، به کاربران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از آن در صرافی‌های بین‌المللی مطرح و بزرگ ترید کنند. همچنین، امکان استفاده از استراتژی‌های تریدرهای حرفه‌ای نیز در این پلتفرم وجود دارد.

کوین استتس (CoinStats)

این برنامه به عنوان یکی از برنامه‌های هشدار قیمت ارزهای دیجیتال، توجه تعداد زیادی از کاربران را به خود جلب کرده است. دلیل این حجم از محبوبیت، رابط کاربری آسان و مناسب برای هر دسته از کاربران، از مبتدی تا حرفه‌ای و حتی سازمانی است. این برنامه به کاربران امکان تنظیم هشدار برای بیش از ۸۰۰۰ رمزارز را می‌دهد، که این ویژگی آن را از برنامه‌های مشابه متمایز می‌کند. همچنین، کاربران می‌توانند اخبار جدید از بیش از ۴۰ سایت خبری را در این برنامه دنبال کنند.

جمع‌بندی

شاید با مطالعه این مقاله به این نتیجه برسید که می‌توانید به راحتی و با استفاده از برنامه‌های معرفی شده از نوسانات قیمتی سود کسب کنید! اما باید توجه داشته باشید که دقت و احتیاط در استفاده از ابزارهای آلارم قیمت ارز دیجیتال بسیار مهم است. بنابراین، به طور منطقی و عاقلانه و در کنار افزایش روزمره آگاهی و دانش بازارهای مالی، از این ابزارها به عنوان مکمل جهت کسب سود و اصول مدیریت ریسک استفاده کنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر