coinex
راهنمای خرید تکراتو

سامسونگ با پرچمدار جدیدش قدرت گیمینگ آیفون 15 پرو مکس را به چالش می‌کشد

تجربه گیمینگ گلکسی S24 با وجود تراشه سفارشی شرکت کوالکام برای سری S24، بهینه‌تر و روان‌تر از نسل قبلی با پردازنده اسنپدارگون 8 نسل 2 خواهد بود.

بر اساس اخبار منتشر شده توسط Ice Universe، پرچمداران 2024 سامسونگ به نسخه سفارشی و مخصوصی از پردازنده قوی اسنپدراگون 8 نسل 3 با پردازنده گرافیکی 1 گیگاهرتزی مجهز خواهند شد. بنابراین، سری گلکسی اس 24 (و احتمالا فلیپ 6 و فولد 6) با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 اورکلاک شده وارد بازار خواهند شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تجربه گیمینگ گلکسی S24

چیپست به کار رفته در سری Galaxy S24 در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 750 با فرکانس 1000 مگاهرتز، قدرت و عملکرد بی نظیری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این سیستم سخت‌افزاری در مقایسه با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 و پردازنده گرافیکی Adreno 740 (با حداکثر فرکانس 719 مگاهرتز) 28 درصد افزایش سرعت خواهد داشت و بالطبع تجربه گیمینگ روان‌تر و بهتری را به ارمغان خواهد آورد.

تجربه گیمینگ گلکسی S24

 

البته شرکت کوالکام، هنوز رسما اطلاعاتی را درباره سرعت کلاک پردازنده‌ گرافیکی اسنپدراگون 8 نسل 3 معمولی منتشر نکرده است؛ بنابراین، مشخص نیست که گلکسی اس 24 یک نسخه انحصاری از آن را دریافت خواهد کرد و یا صرفا یک نسخه تقویت شده.

برخی از اعضای خانواده گلکسی اس 24 به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 و برخی به پردازنده انحصاری سامسونگ یعنی اگزینوس 2400 مجهز خواهند شد. آخرین اخبار حاکی از آن هستند که گلکسی اس 24 اولترا در همه مناطق با پردازنده اسنپدارگون و دو گوشی دیگر یعنی اس 24 و اس 24 پلاس در اروپا، کره جنوبی و برخی دیگر از بازارها با Exynos 2400 عرضه خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

منبع: gsmarena

نظر شما کاربران تکراتو درباره پردازنده اسنپدارگون 8 نسل 3 کوالکام و تجربه گیمینگ گلکسی S24 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر