coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

سامسونگ برای رقابت با آیفون پرو یک مدل کوچک‌تر گلکسی اس اولترا را تولید می‌کند

ظاهرا سامسونگ در حال بررسی و تصمیم‌گیری درباره ساخت مدل کوچک‌تر گلکسی اس اولترا با ویژگی‌های یکسان، به منظور رقابت با آیفون پرو است.

دیگر چیزی به معرفی و عرضه سری جدید پرچمداران سامسونگ یعنی گلکسی S24 نمانده و علاقه‌مندان مشتاقانه منتظر آخرین دستاورد‌های این غول فناوری کره‌ای هستند. در این مدت شایعات و اخبار زیادی از مشخصات این سری منتشر شده اما اکنون افشاگران پا را از این نیز فراتر گذاشته و شایعاتی را درباره نسل‌های آینده سری گلکسی اس مطرح کرده‌اند. این شایعات از اضافه شدن عضو جدیدی به این خانواده خبر می‌دهند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مدل کوچک‌تر گلکسی اس اولترا

در کره جنوبی شایعاتی از آینده گوشی‌های سامسونگ در جریان است و حساب کاربری Tech_Reve در شبکه اجتماعی ایکس نیز در یک پست به این شایعات پرداخته است. ظاهرا سامسونگ درحال بررسی ساخت یک مدل کوچک‌تر گلکسی اس اولترا در آینده است. سامسونگ این گوشی‌ را به منظور رقابت با مدل پرو آیفون می‌سازد. گوشی‌های آیفون پرو یک مدل کوچک‌تر اما با ویژگی‌های مشابه با مدل پرو مکس هستند.

مدل کوچک‌تر گلکسی اس اولترا

این گوشی ممکن است از نوع گلکسی FE باشد که اگر اینطور باشد دیگر نمی‌توان آن را مدل کوچک‌تر گلکسی اس اولترا نامید. زیرا گوشی‌های گلکسی FE معمولا در رده قاتلان پرچمدار قرار می‌گیرند و از ویژگی‌ها رده بالا گوشی‌های پرچمدار همچون دوربین بهره نمی‌برند. البته در این گزارش گفته شده که هنوز تصمیمی مبنی بر ساخت چنین گوشی گرفته نشده است و حتی ممکن است هرگز شاهد عرضه موبایلی با این ویژگی نباشیم.

در ادامه این گزارش آمده که زبان طراحی گوشی‌های پرچمدار سامسونگ پس از سری گلکسی S25 به کلی تغییر خواهد کرد. این بدان معناست که از سری گلکسی S26 شاهد ظاهر متفاوتی در گوشی‌های پرچمدار و پیرو آن گوشی‌های رده پایین‌تر سامسونگ خواهیم بود. همچنین گفته شده که سامسونگ قصد دارد که عرضه سری میان‌رده خود یعنی گلکسی A را در سال‌های آینده کاهش دهد.

همچنین طبق اطلاعاتی که پیش‌تر منتشر شده بود، سامسونگ در حال کار بر روی مدل ارزان‌تر گلکسی زد فولد است. حال شایعه شده که سامسونگ در حال آزمایش دو مدل از این گوشی است؛ یک مدل بدون صفحه نمایش بیرونی و یک مدل با صفحه نمایش پشتی کوچک‌تر (Cover Display). انتظار می‌رود این گوشی تاشو پس از گلکسی زد فولد 6 عرضه شود. ممکن است پس از عرضه مدل ارزان‌تر گلکسی زد فولد، عرضه گوشی‌های گلکسی زد فلیپ متوقف شود، البته با توجه به استقبال خوب از سری گلکسی Z Flip چنین اتفاقی بعید به‌نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره این موضوع چیست؟ به نظر شما در آینده شاهد عرضه مدل کوچک‌تر گلکسی اس اولترا و مدل ارزان‌تر گلکسی زد فولد خواهیم بود؟ دیدگاه خود را با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر