coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

کمک مالی 150 میلیون درهمی برای اینفلوئنسرهای دبی

شیخ محمد بن راشد آل مکتوم معاون رئیس جمهور و نخست وزیر و حاکم دبی اعلام کرده به اینفلوئنسرهای دبی کمک مالی 150 میلیون درهمی خواهد کرد.

شیخ محمد بن راشد آل مکتوم معاون رئیس جمهور و نخست وزیر امارات متحده عربی، حاکم دبی اعلام کرده به اینفلوئنسرهای دبی کمک مالی 150 میلیون درهمی خواهد کرد. او اعلام کرده قصد دارد در این شهر یک صندوق مالی 150 میلیون درهمی برای امور تولید محتوا و یک دفتر مرکزی دائمی برای اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی راه‌اندازی کند.

بیشتر بخوانید: حضور اینفلوئنسرها در نمایشگاه مطبوعات 1402 ؛ وزیر ارشاد خبر داد [+فیلم]

شیخ محمد این صندوق را در جهت حمایت ار تولیدکنندگان محتوا راه‌اندازی می‌کند. این مرکز از اینفلوئنسرها با ارائه امکانات و شرایط آموزشی ویژه حمایت می‌کند. همچنین اعلام شده این ستاد دائمی که حامی تولیدکنندگان است در تمام طول سال پشتیبانی دارد.

به هر حال همانطور که اعلام شده به نظر می‌رسد حاکم دبی برنامه‌های فوق العاده‌ای برای اینفلوئنسرها در نظر دارد و علاوه بر تخصیص بودجه 150 میلیون درهمی به آنها یک ستاد دائمی نیز برایشان تدارک دیده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کمک مالی به اینفلوئنسرهای دبی چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر