coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ولادیمیر پوتین: باید برای بلندپروازی های ایلان ماسک قانون وضع کرد [+ویدئو]

ولادیمیر پوتین در یک مصاحبه گفته است که برای بلندپروازی های ایلان ماسک باید قوانینی وضع شود. به نظر می‌رسد که پوتین مخالف سیاست‌های ماسک است.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در یک مصاحبه جنجالی با مجری سابق فاکس نیوز به اظهارات جالبی در مورد ایلان ماسک، دومین فرد ثروتمند جهان و مالک شرکت‌های بزرگی همچون تسلا، اسپیس‌ایکس، ایکس، نورالینک و غیره پرداخته است.

حتماً می‌دانید که ماسک فردی بسیاری پلند پرواز و به اصطلاح کله خراب است و تصمیمات وی در حوزه‌های منختلف بسیار جنجال‌ساز است. حال پوتین نسبت به ماسک موضع گرفته و می‌گوید، باید قوانینی به منظور بلندپروازی های ایلان ماسک وضع شود.

بیشتر بخوانید: استفاده ایلان ماسک از قابلیت تماس صوتی و تصویری ایکس به جای تماس تلفنی

پوتین خواستار وضع قوانین برای بلندپروازی های ایلان ماسک شد

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در مصاحبه با تاکر کارلسون، چهره رسانه‌ای آمریکایی و مجری سابق فاکس نیوز، با اشاره به تراشه مغزی ایلان ماسک که در حال حاضر در مغز یک انسان کار گذاشته شده، گفت:

«باید راهی برای متقاعد کردن ایلان ماسک پیدا کنید چون او انسان باهوشی است و هیچ چیز جلودارش نیست.»

پوتین باور دارد باید قوانین خاصی برای کنترل «بلندپروازی‌های» ایلان ماسک در نظر گرفته شود.

هفته گذشته ایلان ماسک اعلام کرد نورالینک، اولین تراشه مغزی را در مغز یک انسان کار گذاشته و این فرد در حال گذراندن دوران نقاهت خود است و حالش خوب گزارش شده.

اگرچه وی ایلان ماسک را فردی باهوش قلمداد کرد اما مشخص است که با تصمیمات و اقدامات وی مخالف است و به همین دلیل خواستار وضع قوانین علیه این کارآفرین آمریکایی شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص اظهارنظر نظر پوتین از ایلان ماسک چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر