coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

دومین خودرو برقی شیائومی برای رقابت با مدل Y تسلا در حال توسعه است

دومین خودرو برقی شیائومی در حال توسعه است و تا سال 2025 میلادی به بازار عرضه خواهد شد. این خودرو رقیب اصلی تسلا مدل Y خواهد بود.

شرکت فناوری چینی، شیائومی، هنوز غرق در لذت موفقیت بی‌نظیر اولین خودروی الکتریکی خود یعنی SU7 است. این خودرو به اندازه‌ای در کل جهان سروصدا به پا کرد که حالا این شرکت تصمیم گرفته تا توسعه دومین خودروی الکتریکی خود را آغاز کند. گزارش‌ شده است که این غول فناوری در حال توسعه یک خودرو الکتریکی شاسی ‌بلند جمع‌وجور است. پلتفرم خبری معتبری مانند بلومبرگ نیز توسعه دومین خودروی برقی شیائومی را تایید کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


دومین خودرو برقی شیائومی

سدان برقی شیائومی SU7 در سال گذشته در چین، موفقیت چشمگیری برای شرکت شیائومی به همراه داشت. شیائومی پس از معرفی این خودرو، تنها در 30 دقیقه اول فروش، بیش از 50000 سفارش را در چین ثبت کرد. این برند در گزارشی اعلام کرد که در ماه اول، حدودا 10000 دستگاه از SU7 را تولید کرده است.

دومین خودرو برقی شیائومی
Xiaomi SU7

مسلما سیستم داخلی خودرو برقی شیائومی SU7 با کنسول مرکزی 16.1 اینچی 3K و صفحه نمایش 56 اینچی یکی از دلایل محبوبیت آن در میان مردم چین است. سیستم نرم افزار این خودرو بر پایه اسنپدراگون و یک‌سری قابلیت‌های هوش مصنوعی پیشرفته است که با یادگیری رفتار راننده و سرنشین، راحتی و حس خوب را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. یکی دیگر از دلایل محبوبیت این خودرو، یکپارچگی فوق‌العاده آن با گوشی‌های هوشمند شیائومی و سایر دستگاه‌های هوشمند است.

اکنون، بلومبرگ در گزارشی اعلام کرده که این شرکت در حال توسعه مدل جدیدی است که شکل یک شاسی بلند جمع و جور را به خود می‌گیرد. در این گزارش آمده است که خودرو برقی جدید شیائومی رقیب اصلی تسلا مدل Y خواهد بود. متاسفانه مشخصات کلی، تنظیمات باتری و فناوری این مدل جدید هنوز اعلام نشده، با این حال، انتظار می‌رود که شاسی ‌بلند جدید شیائومی بر روی جنبه‌های نوآورانه Xiaomi SU7 از جمله مواردی که در بالا ذکر کردیم، ساخته شود.

شیائومی در بازار خودروهای برقی تازه‌کار است اما از آنجایی که ورود طوفانی داشته، انتظارات هم به نسبت از دومین خودرو آن بالا است. گفته می‌شود که خودرو جدید شیائومی تا سال 2025 عرضه خواهد شد و ظرفیت فعلی تولیدی شیائومی (10000 دستگاه در ماه) نیز با خودرو جدید گسترش خواهد یافت. شیائومی در حال برنامه‌ریزی برای عرضه 300000 دستگاه در سال است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره دومین خودرو برقی شیائومی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر