coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

اولین تبلت پوکو بزودی وارد بازار خواهد شد

پوکو  زیر برند شیائومی قصد دارد در رویدادی که برای 23 می برنامه‌ریزی کرده اولین تبلت خود را عرضه کند. پوکو با معرفی پوکو پد برای اولین بار وارد بازار تبلت‌ها می‌شود.این تولیدکننده پیش‌تر معرفی پوکو F6 و F6 پرو را تایید کرده؛ اکنون آنها با انتشار یک تیزر در وب سایت خود به طور رسمی خبر ورود پوکو پد را اعلام کرده‌اند. عجیب است اما این تولیدکننده در شبکه‌های اجتماعی خود حرفی از این محصول به میان نیاورده. بهرحال خبر عرضه اولین تبلت پوکو رسمی است بنابراین ما در رویداد 23 می علاوه بر دو گوشی هوشمند جدید شاهد اولین تبلت این برند خواهیم بود.


بیشتر بخوانید:


مشخصات اولین تبلت پوکو ؛ پوکو پد

جزئیات این دستگاه همچنان مانند یک راز باقی مانده اما شایعه‌های قبلی اعلام کرده بودند که پوکو پد یک نسخه تغییر برند داده از ردمی پد پرو است که به تازگی معرفی شده. بنابراین می‌توانید انتظار یک صفحه نمایش 12.1 اینچی IPS با نرخ رفرش 120 هرتز را داشته باشید. احتمالاً پوکو پد از تراشه اسنپدراگون 7 اس نسل دو قدرت می‌گیرد.

انتظار می‌رود مشخصات دوربین ردمی پد پرو را با یک سنسور 8 مگاپیکسلی در پشت و یک سنسور 8 مگاپیکسلی دیگر در جلو برای سلفی و تماس‌های ویدیویی منعکس کند. اگر گزارش ها درست باشند این دستگاه قابلیت پشتیبانی از قلم و کیبورد را هم دارد.

چهار بلندگو با Dolby Atmos احتمالا کنترل همه جانبه پخش صدای دستگاه را برعهده خواهند داشت. روشنایی این دستگاه را یک باتری بزرگ 10000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی تامین می‌کند.

حضور ردمی پد پرو در کنسول گوگل پلی احتمالا خبر از عرضه جهانی آن را می‌دهد. گزارش دیگری ادعا می‌کند که نسخه 5G Redmi Pad Pro با کد 24074RPD2G (جهانی) / 24074RPD2I (هندی) / 24074RPD2C (چین) و کد Ruan نیز در دست ساخت است. این تبلت که احتمال دارد یکی از بهترین تبلت های 2024 باشد همان مشخصات نسخه Wi-Fi-only را دارد اما اتصال 5G را نیز ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کابران تکراتو درباره پوکوپد چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر