coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

مشخصات ریلمی 13 پرو پلاس فاش شد [+ رنگ‌بندی]

شرکت ریلمی به زودی از سری ریلمی 13 پرو خود در بازار چین رونمایی خواهد کرد. حال، پیش از این اتفاق، مشخصات ریلمی 13 پرو پلاس به همراه رنگ‌بندی آن فاش شده است.

طبق گزارش‌ها، شرکت Realme در حال کار بر روی چندین گوشی هوشمند جدید برای عرضه به بازارهای مختلف است. امروز این برند در اعلامیه‌ای، ورود ریلمی GT 6 در بازار جهانی را تایید کرده است. این دستگاه به احتمال زیاد یک نسخه‌ از Realme GT Neo 6 موجود در بازار چین خواهد بود. از سوی دیگر، این برند در حال توسعه دو گوشی دیگر برای بازار چین است: سری ریلمی 13 Pro و یک نسخه متفاوت از Realme GT 6.

راهنمای خرید تکراتو

گفته می‌شود که ریلمی جی تی 6 یک گوشی پرچمدار با چیپست قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 است و در ماه جولای برای رقابت با پرچمدارانی مانند ردمی K70 اولترا، وان پلاس ایس 3 پرو و آیکو نئو 9s پرو پلاس معرفی خواهد شد. سری ریلمی 13 پرو نیز ممکن است که در اوایل ماه آینده در چین عرضه شود. حال، گزارشی در وب‌سایت 91mobiles منتشر شده که برخی جزئیات مانند پیکربندی، رنگ‌بندی و شماره مدل نسخه پرو پلاس این سری را فاش کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ریلمی 13 پرو پلاس

بر اساس گزارش‌های موجود، گوشی Realme 13 Pro+ دارای چیپست اسنپدراگون 7s نسل 3 کوالکام خواهد بود. شماره مدل نسخه هندی این گوشی برابر RMX3921 است و خریداران آن را در دو رنگ طلایی و سبز زمردی دریافت خواهند کرد.

گفته می‌شود که گوشی ریلمی 13 Pro Plus در چهار پیکربندی مختلف با 8 گیگابایت رم/ 128 گیگابایت حافظه داخلی، 8 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه داخلی، 12 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم/ 512 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد شد. متاسفانه هنوز درباره قیمت این دستگاه اطلاعات چندانی در دست نیست.

مشخصات ریلمی 13 پرو پلاس

ریلمی 12 پرو پلاس که در اوایل سال جاری معرفی شده، اولین گوشی غیر پرچمدار این شرکت است که از دوربین تله فوتو پریسکوپ 64 مگاپیکسلی با زوم اپیتیکال 3 برابر برخوردار است.

به همین دلیل، ممکن است که ریلمی در نسل بعدی این گوشی از دوربین تله فوتو پریسکوپ 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر استفاده کند. مدل ضعیف‌تر این سری یعنی ریلمی 12 پرو به جای دوربین پریسکوپ از دوربین تله فوتو معمولی بهره می‌برد. بنابراین، مشخص نیست که Realme دوربین پریسکوپی را در Realme 13 Pro قرار خواهد داد یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات ریلمی 13 پرو پلاس و رنگبندی آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر