coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی M54 و گلکسی F14 5G منتشر شد

آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی M54 و گلکسی F14 5G منتشر شد. این آپدیت فعلا فقط در هند و برخی از کشورهای آسیایی در دسترس است.

لیست گوشی‌های دریافت‌کننده آپدیت رابط کاربری One UI 6.1، با اضافه شدن گلکسی M54 و گلکسی F14 5G به روز شده است. این دو دستگاه‌ نسخه‌های تغییر نام یافته گلکسی A54 و گلکسی A14 5G هستند که قبلا آپدیت One UI 6.1 را دریافت کرده‌اند.

البته سامسونگ، Galaxy M54 و Galaxy F14 5G را در برخی بازارها با نام Galaxy F54 و Galaxy M14 5G به فروش می‌رساند. در این میان، گلکسی F54 هفته گذشته آخرین نسخه رابط کاربری سامسونگ را دریافت کرده و گلکسی M14 5G نیز به زودی این به‌روزرسانی را دریافت خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


انتشار آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی M54 و گلکسی F14 5G

به‌روزرسانی One UI 6.1 در گوشی گلکسی F14 فایوجی با شماره ساخت E146BXXU4CXE1 و در گوشی گلکسی M54 با شماره ساخت M546BXXU4CXDC ظاهر شده است. در حال حاضر، به‌روزرسانی برای گلکسی اف 14 فایوجی تنها در کشور هند عرضه شده و برای گلکسی M54 تنها در برخی از کشورهای آسیایی و منطقه خاورمیانه در دسترس است.

آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی M54

اگر گوشی شما یکی از این دو مورد است، برای دریافت به‌روزرسانی، کافی است که به منوی تنظیمات مراجعه کرده و با کلیک بر روی گزینه به‌روزرسانی نرم‌ افزار، آخرین آپدیت موجود را دانلود و نصب کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید فایل آپدیت را از بایگانی وب‌سایت سامسونگ دانلود کرده و آن را با استفاده از یک کابل و یک رایانه ویندوزی، به صورت دستی، روی گوشی خود نصب کنید.

این آپدیت، قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید بسیاری را برای کاربران این دو گوشی به ارمغان می‌آورد. با این حال، از آنجایی که هر دو جزء گوشی‌های میان رده محسوب می‌شوند، از قابلیت‌های دستگاه‌های پرچمدار مانند هوش مصنوعی گلکسی (Galaxy AI) بهره‌مند نخواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره انتشار آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی M54 و گلکسی F14 5G چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر