coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

گلکسی M35 فایوجی سامسونگ با دوربین 50 مگاپیکسلی در برزیل عرضه شد

سامسونگ از گوشی جدید خود با نام گلکسی M35 فایوجی در برزیل رونمایی کرد. این گوشی از مشخصات برجسته‌ای مانند دوربین 50 مگاپیکسلی و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی برخوردار است.

سامسونگ از گوشی گلکسی M35 5G خود در برزیل رونمایی کرد. این گوشی به عنوان جانشین گلکسی M34 سال گذشته با چیپست Exynos 1280، به بازار عرضه شده است. در این گوشی با چندین پیشرفت و ارتقا از جمله صفحه نمایش بزرگ‌تر، تراشه جدید و قدرتمندتر و پشتیبانی از خروجی استریو روبرو هستیم. در ادامه با ما همراه باشید تا با کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این دستگاه آشنا شوید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات گلکسی M35 فایوجی سامسونگ

گلکسی M35 5G دارای یک صفحه نمایش 6.6 اینچی S-AMOLED با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی است. این نمایشگر حداکثر روشنایی 1000 نیت را ارائه می‌دهد و یک اسکنر اثر انگشت، جهت حفظ امنیت کاربران، در زیر آن تعبیه شده است. این حسگر جایگزین اسکنر اثر انگشت جانبی موجود در مدل قبلی شده و به مراتب عملکرد بهتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. علاوه بر این، در این گوشی برخلاف نسل قبلی (با یک بلندگو) از بلندگوهای دوگانه استفاده شده است.

گلکسی M35 فایوجی

گلکسی M35 فایوجی برای تصویربرداری، از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر OIS به همراه یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی در پنل پشت و یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پنل جلویی بهره می‌برد. این گوشی با رابط کاربری One UI 6.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 کار می‌کند و طبق گفته سامسونگ، چهار سال به‌روزرسانی اصلی سیستم عامل اندروید و پنج سال به‌روزرسانی امنیتی را دریافت می‌کند.

Samsung Galaxy M35 5G به تراشه اگزینوس 1380 و 8 گیگابایت رم مجهز شده و انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 25 واتی می‌گیرد. متاسفانه در جعبه این گوشی آداپتور شارژ وجود ندارد. حافظه داخلی این گوشی برابر 256 گیگابایت است که مقدار آن را می‌توان با کارت حافظه microSD افزایش داد.

از دیگر مشخصات برجسته Galaxy M35 می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت 5G، وای‌فای 6، سیستم خنک‌کننده پیشرفته برای دفع گرما، ابعاد 162.3 در 78.6 در 9.1 میلی‌متر و وزن 222 گرم اشاره کرد.

به طور کلی این گوشی تا حد زیادی مشابه گلکسی A35 است که اوایل سال جاری معرفی شد. تنها تفاوت‌های قابل توجه میان این دو گوشی در رنگ‌بندی و باتری نسبتا کوچک‌تر 5000 میلی آمپر ساعتی است.

قیمت گلکسی M3 فایوجی در برزیل، برابر 2699 رئال (معادل 525 دلار) است. علاقه‌مندان می‌توانند این گوشی را در سه رنگ آبی تیره، آبی روشن و خاکستری خریداری کنند. انتظار می‌‎رود که این گوشی هوشمند به زودی و در هفته‌های آینده، در بازارهای دیگر از جمله هند نیز عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی جدید سامسونگ یعنی گلکسی M35 فایوجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر