coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

قابلیت Live Translate گلکسی AI به زودی در برنامه‌های غیر سامسونگی قابل استفاده خواهد بود

خبر جدیدی از شرکت سامسونگ منتشر شده که خبر از گسترش قابلیت Live Translate به برنامه‌های غیر سامسونگی می‌دهد. به این معنا که کاربران دیگر محدود به استفاده از برنامه‌های سامسونگ برای دسترسی به این قابلیت نخواهند بود.این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد که در حین تماس با استفاده از برنامه‌های مورد علاقه‌شان، همچنان به ترجمه زنده دسترسی داشته باشند. هرچند غول‌فناوری کره‌ای زمان دقیقی برای عرضه این قابلیت اعلام نکرده، اما احتمالاً با معرفی گوشی‌های تاشوی جدید سامسونگ رونمایی خواهد شد.


بیشتر بخوانید:


تعریف قابلیت Live Translate

وقتی سامسونگ قابلیت گلکسی AI را همراه با سری گلکسی S24 معرفی کرد، یکی از ویژگی‌های برجسته آن Live Translate بود. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا در حین تماس‌های تلفنی، فارغ از زبانی که با آن صحبت می‌کنید یا طرف مقابل با شما صحبت می‌کند با یکدیگر به صورت زنده ارتباط برقرار کنید. مضاف بر اینکه، این ویژگی امکان برقراری ارتباط در زمان واقعی را نیز می‌دهد.

نکته قابل توجه این است که قابلیت Live Translate برای دریافت کننده تماس، فارغ از نوع گوشی (اندروید، iOS، تلفن ساده یا حتی خط ثابت)، کار می‌کند. اما در حال حاضر با توجه به اینکه سایر برنامه‌های پشتیبانی کننده تماس، با قابلیت سازگار نیستند، شما به عنوان تماس گیرنده باید از برنامه تماس بومی سامسونگ استفاده کنید.

خوشبختانه، این محدودیت بزرگ به زودی تغییر خواهد کرد. طبق پستی که امروز توسط وون-جون چوی، معاون اجرایی و رئیس دفتر تحقیق و توسعه کسب و کار موبایل سامسونگ الکترونیکس منتشر شد، سامسونگ اعلام کرد که Live Translate به زودی از برنامه‌های تماس شخص ثالث نیز پشتیبانی خواهد کرد. اگرچه سامسونگ به صورت مستقیم این موضوع را بیان نکرده، اما به نظر می‌رسد این شامل برنامه‌های شماره‌گیری شخص ثالث و همچنین برنامه‌های چت با قابلیت تماس مانند واتساپ هم خواهد شد.

چوی در پست خود گفت:

«به زودی، سامسونگ قدرت گلکسی AI را فراتر از برنامه تماس بومی سامسونگ گسترش می‌دهد و Live Translate را به سایر برنامه‌های پیام‌رسان شخص ثالث برای پشتیبانی از تماس‌های صوتی گسترش می‌دهد. بنابراین می‌توانید در برنامه‌های مورد علاقه‌تان با دوستان یا همکاران خود در چندین زبان ارتباط برقرار کنید. و از آنجا که این قابلیت در مدل ترجمه زبانی AI داخلی ما یکپارچه شده، کاربران می‌توانند بدون نگرانی از بابت حفظ حریم خصوصی مانند اشتراک‌گذاری داده‌های شخصی خارج از گوشی در زمان استفاده از Live Translate داشته باشند.»

اگرچه چوی زمان دقیقی برای این عرضه اعلام نکرده، اما احتمال دارد که با معرفی سری جدید گوشی‌های تاشوی سامسونگ مانند گلکسی Z Fold 6 و گلکسی Z Flip 6 که انتظار می‌رود در اوایل ژوئیه عرضه شوند، این قابلیت نیز ارائه شود.

سامسونگ طی پستی در وبلاگ رسمی خود اعلام کرده حتی اگر Live Translate برای برنامه‌های شخص ثالث با این گوشی‌ها عرضه نشود، به احتمال زیاد امسال عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: 

منبع: androidauthority

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر