coinex
راهنمای خرید تکراتو

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا ؛ معرفی 15 ابزار برتر برای تولید انواع محتوا

در این مطلب با بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا آشنا می‌شوید که به شما برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های تولید محتوای باکیفیت کمک می‌کنند.

در حال حاضر، تولید محتوا با هوش مصنوعی جزء موضوعات داغ دنیای فناوری است؛ اما ممکن است شما هم مثل بسیاری از کاربران، برای استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی جهت تولید محتوا دچار تردید باشید. ممکن است محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی استانداردهای مورد نظر یا سبک نوشتاری شما را نداشته باشند. واقعیت این است که نتیجه نهایی، کاملاً بستگی به شیوه استفاده از این ابزارها دارد و با استفاده درست از آنها می‌توانید به بهترین نتایج برسید.

ابزارهای تولید محتوا با هوش مصنوعی می‌توانند بهره‌وری تیم‌های تولید محتوا را چند برابر افزایش دهند؛ به شما کمک کنند تا مقیاس تولید محتوا را افزایش دهید و به اهداف مورد نظرتان در این زمینه برسید. اما قطعاً بزرگترین چالش در این مسیر، پیدا کردن بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا طبق نیازهای خودتان است.

در این مطلب با بررسی بهترین ابزارهای موجود در این حوزه که نظر مثبت کاربران را به خود جلب کرده‌اند، به شما برای انتخاب بهترین ابزارهای تولید محتوا با هوش مصنوعی کمک می‌کنیم. با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مزایای بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا

ابزارهای تولید محتوای هوش مصنوعی، از فناوری هوش مصنوعی برای تولید محتوای تصویری یا نوشتاری بر اساس دستورالعمل‌های مشخص شده توسط کاربران استفاده می‌کنند. این ابزارها از جمله بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوای آموزشی ، به تدریج در حال تبدیل شدن به یکی از مهم‌ترین ابزارهای تولیدکنندگان محتوا و صاحبان مشاغل هستند.

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا
بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا

بعضی از مزایای چنین ابزارهایی عبارتند از:

  • صرفه‌جویی در زمان: بهترین ابزار های تولید محتوا با هوش مصنوعی به صرفه‌جویی در زمان تحقیق و تولید محتوا کمک می‌کنند.
  • کاهش هزینه‌ها: با استفاده از ابزارهای تولید محتوا با هوش مصنوعی از جمله بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوای درسی ، می‌توانید منابع و هزینه‌های لازم را برای تولید محتوا توسط نیروی انسانی کاهش دهید.
  • تولید محتوا با قالب‌های متنوع: بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا به شما برای تولید انواع محتوا کمک می‌کنند؛ از جمله وبلاگ نویسی، نوشتن مقاله، متن وبسایت، تصاویر دلخواه و غیره.
  • حفظ انسجام: با ابزارهای هوش مصنوعی، در صورت استفاده از ورودی‌های درست و دقیق، خروجی‌هایی منسجم و باکیفیت خواهید داشت.
  • تولید محتوا در مقیاس بیشتر: می‌توانید با کمک بهترین ابزارهای گوگل برای تولید محتوا ، حجم تولید محتوا را متناسب با نیاز و شرایط رقابت افزایش دهید.
  • شخصی‌سازی محتوا برای مخاطبان: با تنظیم لحن و مشخص کردن مخاطبان هدف، می‌توانید ابزارهای هوش مصنوعی را طوری آموزش دهید که محتوا را برای مخاطبان شما شخصی‌سازی کنند. بعضی از این ابزارها قابلیت تولید محتوا را به چند زبان مختلف دارند یا می‌توانند بر اساس داده‌های دریافتی، محتوا را بیشتر شخصی‌سازی کنند.

با توجه به این نکات، در ادامه مطلب با بهترین ابزارهای هوش مصنوعی از جمله بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوای آموزشی ، بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید موسیقی و غیره آشنا می‌شویم. با ما همراه باشید.

1. ClickUp

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا

قابلیت‌ها:

  • بیشتر از 15 نمای اختصاصی برای مدیریت پروژه
  • مجموعه‌ای از ابزارهای همکاری و کاری
  • مجهز به دستیار هوشمند نویسندگی
  • داشبورد با قابلیت گزارش دهی بلادرنگ
  • اتوماسیون آماده و قابل تنظیم
  • اپلیکیشن موبایلی
  • دارای انواع الگوهای آماده برای تیم‌های مختلف

معرفی بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا را با ClickUp شروع می‌کنیم که به شما کمک می‌کند تا افکار و دیدگاه‌های خودتان را به روشی مختصر و جذاب بیان کنید.

ClickUp در اصل یک نرم‌افزار مدیریت پروژه جامع است که صدها قابلیت و ویژگی قابل تنظیم را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بهره‌وری خودتان را افزایش داده و هوشمندتر کار کنید.

کل پلتفرم ClickUp کاملاً قابل تنظیم است؛ این یعنی هر کاربر، تیم یا سازمانی می‌تواند این ابزار را متناسب با نیازها و مقیاس کسب و کار خودش تنظیم کند. ClickUp دارای قابلیت‌هایی برای مدیریت کارها، همکاری بصری، گزارش دهی بلادرنگ، صدها الگوی آماده و غیره است. اگر به دنبال الگوهایی آماده برای برندتان، داشبوردی برای مدیریت کمپین‌های بازاریابی و یا مدیریت پروژه هستید، ClickUp این امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهد.

همچنین، ClickUp یک دستیار هوش مصنوعی برای ایده‌پردازی و تولید محتوا دارد که به نوشتن متن، خلاصه کردن متن‌های طولانی و غیره کمک می‌کند.

با استفده از ClickUp می‌توانید داکیومنت‌هایی زیبا، ویکی، دستور کار جلسات و هر نوع محتوای دیگری را تولید کنید. اگر به دنبال یکی از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا هستید که قابلیت‌های مختلف دیگری مثل ویرایش متن، خلاصه سازی، ایده‌پردازی و غیره را در اختیار شما قرار دهد، حتماً ClickUp را در نظر داشته باشید.

می‌توانید این ابزار را به صورت رایگان امتحان کنید. قیمت طرح نامحدود ClickUp برای هر کاربر در ماه 7 دلار است. قیمت طرح بیزنس و طرح بیزنس پلاس این ابزار برای هر کاربر در ماه به ترتیب 12 و 19 دلار است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سایت های هوش مصنوعی برای گرافیست ها

طراحی لوگو با هوش مصنوعی

2. Narrato

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا

قابلیت‌ها:

  • دستیار نویسندگی هوش مصنوعی برای چندین کاربرد
  • تولید محتوا برای سئو
  • مولد موضوع هوش مصنوعی
  • قابلیت تولید تصویر
  • اتوماسیون جریان کار
  • اتوماسیون انتشار محتوا
  • کمک به بهبود گرامر و خوانایی متون

اگر به دنبال ابزاری برای مدیریت همه مراحل همکاری، برنامه‌ریزی و تولید محتوا هستید، Narrato می‌تواند انتخاب خیلی خوبی برای شما باشد. Narrato یک ابزار تولید و مدیریت محتوا است که با استفاده از آن می‌توانید کل این فرایند را یک جا و در یک منبع انجام دهید.

همچنین، Narrato به ایده‌پردازی برای تولید محتوا کمک می‌کند و می‌توانید از آن برای تولید انواع محتوا مثل پست‌های وبلاگی، متن تبلیغاتی، ایمیل، عکس، ویدیو، توضیحات محصول و غیره استفاده کنید. Narrato که یکی از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوای متنی است، به بهینه‌سازی و برنامه‌ریزی برای تولید محتوا هم کمک می‌کند.

قیمت طرح حرفه‌ای این ابزار برای تیم‌های کوچک و انفرادی 9 دلار در ماه است و طرح بیزنسی آن برای تیم‌های بزرگ‌تر و مشاغل، 19 دلار به ازای هر کاربر در ماه هزینه دارد.

3. Lately

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا
بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوای ویدیویی

قابلیت‌ها:

  • نویسنده محتوای هوش مصنوعی
  • تولید کلیپ‌های ویدیویی
  • تولید پادکست
  • تولید متن بر اساس ویدیو و صدا
  • تولید خودکار متن، تصویر، پیگیری لینک‌ها، صدا و غیره برای هر پست

یکی دیگر از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوای متنی ، Lately است. این ابزار هوش مصنوعی، قابلیت تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعی را بر اساس پست‌های وبلاگی، ویدیوها و سایر انواع محتوای طولانی دارد. Lately یک ابزار تغییر کاربری محتوای مجهز به هوش مصنوعی است که به افزایش سرعت فرایند تولید محتوا کمک می‌کند.

با استفاده از Lately می‌توانید ظرف چند دقیقه، بر اساس انواع محتوای طولانی مثل وبلاگ‌ها، مقالات و غیره، ده‌ها پست برای شبکه‌های اجتماعی طراحی کنید. با کمک این ابزار، توزیع محتوا، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی و تولید محتوا طبق برنامه، بسیار آسان‌تر خواهد بود.

Lately یکی از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوای ویدیویی هم محسوب می‌شود و ویدیوها و فایل‌های صوتی بلند را به کلیپ‌های کوچکتر تبدیل می‌کند تا بتوانید آنها را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید. قیمت این ابزار برای افراد 29 دلار در ماه، برای مشاغل کوچک، 49 دلار در ماه و برای تیم‌ها 129 دلار در ماه است.

بیشتر بخوانید:

آموزش دانلود از یوتیوب

آموزش دانلود از اینستاگرام

4. Jasper

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا

قابلیت‌ها:

  • تولید محتوای طولانی مثل پست‌های وبلاگی، ایمیل، گزارش، داستان و غیره
  • هوش مصنوعی تعاملی برای تولید سریع محتوا
  • تولید آثار هنری مثل تبلیغات، طراحی و غیره
  • بهینه‌سازی مطالب برای سئو

Jasper یکی دیگر از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا است. این ابزار مخصوص مشاغل طراحی شده و با کمک آن می‌توانید انواع محتوا را برای بازاریابی تولید کنید. تمرکز اصلی Jasper کمک به تولید محتوای وبلاگ است اما با استفاده از این ابزار می‌توانید پست‌های شبکه‌های اجتماعی، مقاله، ایمیل، تبلیغات و غیره را تهیه کنید.

Jasper قابلیتی به نام Boss Mode دارد که با استفاده از آن می‌توانید محتوای طولانی مثل پست وبلاگی، گزارش و ایمیل تولید کنید. اما برای استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی به خصوص وقتی قرار است محتوایی طولانی تولید کنید، نظارت انسانی لازم است.

Jasper چند قابلیت دیگر هم مثل گفتگو و تولید آثار هنری توسط هوش مصنوعی دارد. این پلتفرم از بیشتر از 29 زبان مختلف پشتیبانی می‌کند. قیمت طرح Starter این ابزار از 40 دلار در ماه شروع می‌شود. قیمت طرح Boss Mode هم که برای افراد و تیم‌های کوچک مناسب است، از 82 دلار در ماه شروع می‌شود.

5. Copy.ai

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا

قابلیت‌ها:

  • جمع‌آوری داده‌ها به صورت بلادرنگ
  • ویرایشگر محتوا
  • پرامپت‌های آماده برای تولید محتوای باکیفیت
  • خلاصه کردن رئوس محتوای ویدیوهای یوتیوب

معرفی بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوای متنی را با Copy.ai ادامه می‌دهیم که به تولید هر چه سریع‌تر انواع محتوا از جمله مطالب بازاریابی کمک می‌کند. ویژگی متفاوت Copy.ai نسبت به سایر ابزارهای تولید محتوا با هوش مصنوعی این است که به شما امکان می‌دهد، شرایط محتوای موردنظرتان را به صورت دقیق مشخص کنید؛ از جمله اینکه قصد دارید چه نکات اصلی را پوشش دهید، از چه خط مشی‌های برندی پیروی کنید و غیره.

Copy.ai به شما برای تولید ایمیل، پست وبلاگی، مطالب شبکه‌های اجتماعی، متن تبلیغاتی شخصی‌سازی شده و غیره کمک می‌کند. این پلتفرم یک چت‌بات هم دارد که به شما امکان می‌دهد با کمک یک رابط کاربری تعاملی، محتوا تولید کنید. یکسری پرامپت از پیش آماده شده هم در این ابزار وجود دارد که می‌توانید برای تولید محتوای متنی از آنها استفاده کنید.

هزینه استفاده از Copy.ai برای تولید 2000 هزار کلمه در ماه رایگان است. طرح Pro برای تولید نامحدود محتوا و برای 5 کاربر، 36 دلار در ماه هزینه دارد.

بیشتر بخوانید:

تبدیل پی دی اف به ورد

بهترین اپلیکیشن های ورزشی

6. Synthesia

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا
ابزارهای هوش مصنوعی

قابلیت‌ها:

  • آواتارهای هوش مصنوعی
  • صداگذاری حرفه‌ای
  • الگوهای ویدیویی آماده و از قبل طراحی شده
  • اسکرین رکوردر
  • امکان شخصی‌سازی ویدیوها بر اساس المان‌های برند مثل فونت، رنگ‌ها، لوگو و غیره.

Synthesia یکی از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوای ویدیویی است. کافیست متن مورد نظرتان را تایپ کنید تا این ابزار، بر اساس این متن برای شما ویدیوهایی جذاب تولید کند.

با استفاده از این ابزار مجهز به هوش مصنوعی، می‌توانید ویدیوهای دلخواه‌تان را به راحتی ظرف چند دقیقه تولید کنید و حتی امکان انتخاب یک آواتار انسانی که توسط هوش مصنوعی تولید شده هم وجود دارد. Synthesia یکی از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوای ویدیویی است که از آن برای تولید محتوای ویدیویی در حوزه‌هایی مثل آموزش، توسعه، فروش، بازاریابی و غیره استفاده می‌شود.

این پلتفرم، بیشتر از 125 آواتار هوش مصنوعی دارد که می‌توانید گزینه دلخواه‌تان را از بین آنها انتخاب کنید. همچنین، امکان ساختن آواتار دلخواه هم وجود دارد و Synthesia از بیشتر از 120 زبان مختلف پشتییبانی می‌کند. می‌توانید ویدیوها را با استفاده از لوگو و رنگ‌های برند خودتان هم شخصی‌سازی کنید.

هزینه طرح شخصی Synthesia در هر ماه 30 دلار است و قیمت طرح سازمانی آن بر اساس تعداد اعضاء مشخص می‌شود. تعداد صحنه‌هایی که می‌توانید اضافه کنید هم بستگی به طرح قیمت گذاری انتخابی شما دارد.

7. Murf

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا

قابلیت‌ها:

  • تبدیل متن به گفتار
  • تقلید صدا و احساسات انسان مثل عصبانیت، خوشحالی، ناراحتی و غیره
  • صداگذاری روی ویدیوها
  • تغییر صدا
  • افزونه صداگذاری برای گوگل اسلایدز

معرفی بهترین ابزار های تولید محتوا با هوش مصنوعی را با Murf AI ادامه می‌دهیم که با استفاده از آن می‌توانید ویدیوهای خودتان را صداگذاری کنید.

از این ابزار برای صداگذاری روی انواع ویدیوها از جمله ویدیوهای آموزشی استفاده می‌شود. کافیست اسکریپت صداگذاری موردنظرتان را در فیلدهای مخصوص در این پلتفرم وارد کرده، صدا و لهجه دلخواه‌تان را انتخاب کرده و ویدیو را پردازش کنید.

می‌توانید این صداگذاری‌های هوش مصنوعی را با اضافه کردن اعلان، توقف و تأکیدهای دلخواه در نقاط لازم شخصی‌سازی کنید تا صدای نهایی شبیه به صحبت کردن انسان باشد. در کنار صداگذاری‌های هوش مصنوعی، می‌توانید به محتوای مورد نظرتان موزیک، تصویر و ویدیو اضافه کنید. Murf هم از زبان‌های مختلف پشتیبانی می‌کند. تنها ایراد Murf این است که ممکن است یاد گرفتن طرز استفاده از آن کمی سخت باشد.

کاربران شخصی و سازمانی می‌توانند برای شروع به صورت رایگان از Murf استفاده کنند. طرح بیسیک این ابزار به ازای هر کاربر در ماه 19 دلار و طرح پروی آن 26 دلار در ماه قیمت دارد. برای تنظیم و دسترسی نامحدود به همه امکانات، طرح سازمانی با هزینه 59 دلار در ماه در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین برنامه ضبط تماس برای اندروید، آیفون و کامپیوتر

ضبط تماس در آیفون بدون برنامه

8. Canva

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا

قابلیت‌ها:

  • توانایی تبدیل متن به تصویر
  • سبک‌های مختلف تصویرسازی
  • ارتقای کیفیت تصاویر
  • ویرایش عکس
  • پاک کردن اشیای ناخواسته

Canva جزء بهترین ابزار های تولید محتوا با هوش مصنوعی است که با استفاده از آن می‌توانید طرح گرافیکی، مطالب بازاریابی و سایر انواع محتوا را تولید کنید. همچنین، Canva یکی از محبوب‌ترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید تصاویر گرافیکی بدون استفاده از کد است که با کمک آن می‌توانید با پرامپت‌های متنی ساده، تصاویر دلخواه ایجاد کنید.

می‌توانید سبک‌های دلخواه را برای عکس‌های تولید شده انتخاب کنید از جمله سبک آبرنگ، مداد رنگی، نئون و غیره. همچنین، امکان تنظیم نسبت ابعاد تصاویر هم وجود دارد و می‌توانید با کمک Canva کیفیت تصاویر را افزایش داده، جلوه‌های ویژه به آنها اضافه کنید و غیره.

لازم به ذکر است که بهترین الگوها، عناصر، تصاویر و امکانات فقط در طرح‌های پرداختی در اختیار شما هستند. قیمت طرح پروی این ابزار برای افراد که به صورت مجزا کار می‌کنند 12.99 دلار در ماه است و برای تیم‌های پنج نفره 14.99 دلار در ماه هزینه دارد.

9. Podcastle

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا
بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا

قابلیت‌ها:

  • ضبط صدا به صورت تک نفره و گروهی بدون نیاز به تجهیزات استودیویی
  • ویرایشگر صدا
  • حذف صداهای پس زمینه و افزایش کیفت صدا با چند کلیک
  • ایجاد نسخه دیجیتال از صدای یک فرد
  • تبدیل گفتار یا صدای زنده به متن

معرفی بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا را با Podcastle ادامه می‌دهیم که با استفاده از آن می‌توانید پادکست، متن و سایر انواع محتوای حرفه‌ای را تولید کنید.

Podcastle یکی از ابزارهای هوش مصنوعی است که با کمک آن می‌توانید محتوای وبلاگ، مقالات و غیره را به پادکست، کتاب صوتی و غیره تبدیل کنید. در این پلتفرم می‌توانید ویدیو و صداهای باکیفیت تولید کرده و کیفیت صدای ویدیوها را افزایش دهید. این ابزار قابلیت تبدیل گفتار یا صدا به متن و بالعکس را دارد. در این پلتفرم هم مثل Murf می‌توانید یک نسخه دیجیتال از صدای خودتان با هوش مصنوعی ایجاد کنید.

با توجه به این قابلیت‌ها، می‌توان از Podcastle به عنوان یکی از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوای آموزشی استفاده کرد.

با توجه به تازگی این پلتفرم، تجربیات کاربری و رابط کاربری این سایت همواره رو به تغییر است که ممکن است این موضوع برای برخی کاربران خوشایند نباشد. طرح بیسیک Podcastle رایگان است و هزینه طرح‌های اشتراکی آن از 4 دلار در ماه شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید:

ویژگی های نسخه پریمیوم تلگرام

بررسی ویژگی های iOS 17

10. Beautiful.ai

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا

قابلیت‌ها:

  • طراحی آسان و راحت اسلایدها
  • الگوهای آماده قوی
  • ابزار هوش مصنوعی برای تولید محتوا
  • تولید تصویر با هوش مصنوعی
  • ویرایش فوری

با استفاده از Beautiful.ai می‌توانید به راحتی و در زمانی کم، فایل‌های ارایه زیبا طراحی کنید. این پلتفرم به شما برای طراحی اسلایدهای زیبا و ایده‌پردازی در این زمینه کمک می‌کند و الگوهای هوشمند آماده آن هم کار شما را برای طراحی ارایه‌هایی جذاب، راحت‌تر می‌کنند.

Beautiful.ai طراحی‌های تطبیق پذیری دارد که اسلایدها را به صورت خودکار تنظیم می‌کنند تا نیازی به نگرانی درباره تنظیم اندازه تصاویر یا متن‌ها نداشته باشید. با کمک این ابزار می‌توانید فایل‌های ارایه را متناسب با سبک کلی برند خودتان طراحی کنید. علاوه بر این، با Beautiful.ai امکان ایجاد عکس، نمودار و سایر عناصر لازم را برای فایل‌های ارایه خواهید داشت.

با توجه به این قابلیت‌ها، می‌توان از Beautiful.ai به عنوان یکی از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوای درسی هم استفاده کرد.

تنها ایراد Beautiful.ai محدودیت‌های این ابزار برای ویرایش و شخصی‌سازی الگوهای موجود است. طرح Pro این ابزار 12 دلار در ماه و طرح تیمی آن 40 دلار در ماه قیمت دارد.

11. Surfer SEO

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا

قابلیت‌ها

  • رابط کاربری فوق‌العاده برای ویرایش محتوا
  • گزینه‌های انعطاف‌پذیر برای شخصی‌سازی
  • قابلیت ادغام با گوگل داکز، وردپرس و غیره

اگر به دنبال یکی از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوای متنی هستید که به شما برای بهینه‌سازی محتوا و ارتقای عملکرد سایت‌تان در موتورهای جستجو هم کمک کند، Surfer SEO را در نظر داشته باشید. این ابزار هوش مصنوعی چند کاره، پر از قابلیت‌های مفید است از جمله تحلیل کلمات کلیدی و یک ویرایشگر محتوای کاربرپسند.

Surfer SEO برای نوشتن عنوان محتوا هم شما را راهنمایی کرده، تحلیلی جامع از کلمات کلیدی رقبا در اختیارتان قرار داده و برای پیشی گرفتن از آنها به شما کمک می‌کند.

قیمت اکانت بیسیک Surfer SEO در هر ماه 19 دلار است اما پیشرفته‌ترین و مجهزترین سطح آن، 249 دلار در ماه هزینه دارد.

بیشتر بخوانید:

برترین ترفندهای iOS 17 که نمی‌دانستید!

بهترین برنامه‌های ساخت میم 2023

12. InVideo

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا
بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوای آموزشی

قابلیت‌ها:

  • دسترسی به یک منبع ویدیو و تصویر عظیم
  • رابط کاربری کاربر پسند
  • الگوهای آماده برای تولید هر چه سریع‌تر ویدیوها

InVideo یکی از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوای ویدیویی است که همه می‌توانند از آن استفاده کنند از جمله یوتیوبرها، برندها یا افرادی که به دنبال تولید محتوا برای کانال‌های آنلاین خودشان هستند.

آشنایی با امکانات InVideo و طرز استفاده از آن بسیار راحت است و مجموعه الگوهای آماده زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای استفاده از InVideo باید اینترنت پرسرعت داشته باشید و تنها ایراد این ابزار این است که پردازش و تولید ویدیو با آن مدتی زمان می‌برد و پروژه‌ها محدود به الگوی انتخابی شما هستند.

می‌توانید از امکانات InVideo به عنوان یکی از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوای درسی هم استفاده کنید. امکان استفاده رایگان از این ابزار وجود دارد؛ اما در این حالت، روی ویدیوها یک واترمارک قرار می‌گیرد. برای دسترسی کامل به همه امکانات باید 30 دلار در ماه هزینه کنید.

13. Descript

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا

قابلیت‌ها:

  • اصلاح و ویرایش صدا برای اینکه نیاز به ضبط مجدد نداشته باشید
  • قابلیت تولید زیرنویس
  • ابزارهای ویرایش کاربرپسند

یکی دیگر از ابزارهای هوش مصنوعی برای ویرایش ویدیو و صدا، مجموعه ابزارهای هوش مصنوعی Descript هستند. این ابزارها برای اشخاصی که پادکست یا محتوای شبکه‌های اجتماعی تولید می‌کنند بسیار مفید هستند و به شما امکان می‌دهند که به راحتی برای ویدیوها و فایل‌های صوتی خودتان از ادیت‌های متداول استفاده کنید.

با استفاده از Descript می‌توانید سکوت‌ها را حذف کرده، پروفایل‌های صوتی دیجیتال بسازید و غیره. می‌توانید استفاده از این ابزار را به صورت رایگان امتحان کنید. هزینه طرح‌های پرداختی Descript از 12 دلار در ماه شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین آنتی ویروس رایگان 2023

ضبط تماس در اندروید چگونه است؟

14. HubSpot

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا

قابلیت‌ها:

  • بسیار مفید برای ایده گرفتن
  • گزینه‌ای عالی برای بازاریابی دیجیتال
  • امکان استفاده از نسخه رایگان
  • قابل ادغام با سایر ابزارها و سرویس‌های ‌هاب‌اسپات

HubSpot یکی دیگر از بهترین ابزار های تولید محتوا با هوش مصنوعی است که می‌توانید از آن برای تولید ایمیل بازاریابی، محتوای شبکه‌های اجتماعی و انواع مطالب جذاب استفاده کنید.

HubSpot برای ایده‌پردازی و تولید متن سخنرانی هم بسیار مفید است. هزینه‌های استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی HubSpot بستگی به کاربرد و امکانات مورد نظر شما دارد.

15. ChatGPT

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا
بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوای درسی

قابلیت‌ها:

  • راحتی استفاده
  • یکی از مجهزترین ابزارهای هوش مصنوعی بازار
  • انتخابی مناسب برای اتوماسیون

ChatGPT یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های هوش مصنوعی و جزء بهترین ابزار های هوش مصنوعی برای تولید محتوای فارسی است. می‌توانید از این هوش مصنوعی، برای گفتگو یا ایده‌پردازی جهت تولید محتوا استفاده کنید.

البته ChatGPT قابلیت‌های بسیار زیاد دیگری هم دارد که بیشتر کاربران از آنها مطلع نیستند. می‌توانید با استفاده از پرامپت‌های مناسب از ChatGPT به عنوان یکی از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید موسیقی و تولید لوگو استفاده کنید.

همچنین، قابلیت‌های ChatGPT از جمله تولید متن و غیره این ابزار را به یکی از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوای آموزشی هم تبدیل کرده‌اند. استفاده از ChatGPT رایگان است اما نسخه ساده این ابزار، قابلیت‌های محدودی دارد. ChatGPT Plus هم که نسخه پیشرفته این ابزار است، 20 دلار در ماه هزینه دارد.

جمع‌بندی

در این مطلب با انواع ابزارهای هوش مصنوعی از جمله بهترین ابزار های هوش مصنوعی برای تولید محتوای فارسی آشنا شدید.

بدون شک، تولید محتوا بخش مهمی از استراتژی‌های بازاریابی محسوب می‌شود. کیفیت محتوا، نقش مهمی در موفقیت کمپین‌های بازاریابی دارد؛ اما معمولاً تولید محتوای باکیفیت مستلزم صرف زمان و هزینه زیادی است به خصوص برای تولید محتوا جهت انتشار در کانال‌های مختلف. ابزارهای هوش مصنوعی از جمله بهترین ابزارهای گوگل برای تولید محتوا به راحت‌تر شدن این فرایند کمک می‌کنند.

با کمک این ابزارها می‌توانید با صرف هزینه و زمانی کمتر، محتوایی منسجم و باکیفیت برای سایت و شبکه‌های اجتماعی تولید کنید. امیدواریم که این مطلب و فهرست بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا برای شما هم مفید بوده باشد.

سوالات متداول

آیا ابزار رایگانی برای تولید محتوا با هوش مصنوعی وجود دارد؟

بله، Anyword یک ابزار رایگان تولید محتوا با هوش مصنوعی است که با استفاده از آن می‌توانید کپشن پست و محتوای وبلاگی نوشته و یا کیفیت محتوای موجود خودتان را ارتقاء دهید.

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید موسیقی کدام ابزارها هستند؟

AIVA و Soundful جزء بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید موسیقی هستند. با AIVA می‌توانید موزیک را از اول ساخته یا موزیک‌های موجود را به صورت دلخواه تغییر دهید.

آیا می‌توان از ChatGPT برای تولید موزیک استفاده کرد؟

بله می‌توانید از ChatGPT برای نوشتن متن آهنگ یا تولید ملودی و موزیک کامل استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر