coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

عرضه جهانی سری جدید موتورولا ریزر 50 در تاریخ 25 ژوئن آغاز می‌شود

موتورولا خود را برای معرفی گوشی‌ها سری جدید موتورولا ریزر 50 در چین آماده می‌کند. این تولیدکننده با انتشار تیزری در پلتفرم ایکس، به طور رسمی اعلام کرد که در تاریخ 25 ژوئن از سری جدیدش رونمایی می‌کند.سری جدید موتورولا ریزر 50 قرار است در رنگ‌های جذابی همچون نارنجی، خاکستری و شنی عرضه شود. این در حالی‌ است که ریزر 50 اولترا رنگ‌های سبز، آبی و هلویی خواهند داشت.

هرچند با بسیاری از مشخصات سری جدید گوشی‌های تاشو موتورولا آشنا شده‌ایم و دانستیم که برخی از آنها به احتمال زیاد در دسته‌بندی بهترین گوشی های میان رده 2024 و بعضا بهترین گوشی های تاشو قرار خواهند گرفت، اما مرور مجدد این مشخصات برای یادآوری خالی از لطف نیست. در ادامه به مرور مشخصات سری جدید گوشی‌های تاشو موتورولا ریزر 50 خواهیم پرداخت؛ البته بسیاری


بیشر بخوانید:


مشخصات سری جدید موتورولا ریزر 50

موتورولا Razr 50 Ultra دارای صفحه نمایش با پوشش 4 اینچی و صفحه نمایش داخلی 6.9 اینچی است که هر دو از فناوری OLED استفاده می‌کنند. در واقع صفحه نمایش‌های جدید جایگزینی است برای نمایشگرهای LTPO AMOLED که در مدل‌های قبلی استفاده می‌شد. صفحه نمایش اصلی نیز وضوحی برابر با 1272×1080 پیکسل دارد.

این گوشی به پردازنده اسنپدراگون 8s نسل 3 مجهز است که با گزینه‌های رم از 8 تا 18 گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی از 128 گیگابایت تا 1 ترابایتی هماهنگ می‌شود. دوربین 50 مگاپیکسلی در پشت و 32 مگاپیکسلی سلفی که از نقاط مشترک بسیاری از گوشی‌های میان‌رده‌ای است نیز در این گوشی قرار گرفته‌اند. در مورد باتری کمی قضیه فرق می‌کند؛ در حالی که بسیاری از گوشی‌های میان‌رده حال حاضر بازار به باتری‌های قوی‌تری مجهز هستند، این گوشی از یک باتری 3800 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

معرفی مشخصات نسخه استاندارد سری جدید موتورولا Razr 50

اما نسخه استاندارد سری جدید موتورولا Razr 50، یعنی موتورولا Razr 50 دارای یک صفحه نمایش داخلی 6.9 اینچی و یک صفحه نمایش بیرونی کوچکتر 3.6 اینچی است که هر دو از فناوری OLED استفاده کرده وبه چیپست مدیاتک Dimensity 7300X مجهز است.

این مدل دوربین عقب 50 و 13 مگاپیکسلی و دوربین جلو 32 مگاپیکسلی داشته و به یک باتری 4200 میلی آمپر ساعتی مجهز است که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند؛ آنطور که ادعا می‌شود به نظر می‌رسد این گوشی برای شارژ سریع و بازدهی طولانی مدت طراحی شده است.

زمان عرضه Edge 50 Ultra

در گزارش‌های جدید آمده است که موتورولا قصد دارد Edge 50 Ultra را اواخر امروز در هند عرضه کند. این دستگاه در ابتدا در اروپا با تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 و صفحه نمایش OLED 6.67 اینچی با وضوح 1.5K و نرخ تجدید 144 هرتز عرضه شد. این محصول دارای سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS، سنسور 50 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین تله فوتو 64 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری خواهد بود.همچنین انتظار می‌رود که یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی همراه با شارژ سریع 125 واتی را در خود جای دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره عرضه جهانی سری جدید موتورولا ریزر 50 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر