coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

طرح فروش نقد و اقساط محصولات مدیران خودرو [+ شرایط و قیمت محصولات]

طرح فروش نقد و اقساط محصولات مدیران خودرو با امکان سفارش 10 خودرو ابلاغ شد. در این طرح دو شیوه پرداخت علی‌الحساب در نظر گرفته شده است.

مدیران خودرو در تازه‌ترین طرح فروش محصولات خود، فروش نقدی و اقساطی 10 خودرو را در دستور کار قرار داده است. همانطور که احتمالاً می‌دانید، در این طرح هم محصولات برند MVM هم محصولات برند فونیکس عرضه شده‌اند و متقاضیان می‌توانند با دو شیوه پیش‌پرداخت مجزا، خودرو مدنظر خود را با اقساطی 5 ساله سفارش دهند. ضمناً امکان ثبت‌نام هم‌اکنون مهیا است و افرادی که قصد خرید محصولات این خودروساز را دارند می‌توانند سفارش خود را ثبت کنند. در ادامه مطلب با جزئیات طرح فروش نقد و اقساط محصولات مدیران خودرو همراه تکراتو باشید.


بیشتر بخوانید:


جزئیات طرح فروش نقد و اقساط محصولات مدیران خودرو

متقاضیان محصولات مدیران خودرو در دور آخر و نهایی سامانه یکپارچه که در اولویت بهار و تابستان 1403 قرار دارند، از زمانی که پیامک واریز وجه را دریافت کنند، می‌توانند مراحل ثبت‌نام را با واریز وجه انجام دهند.

پیش‌تر 4 خودرو MVM X22 پرو دنده‌ای، آریزو 5 فیس جدید، آریزو 6 پرو و تیگو 8 پرو پریمیوم عرضه شده ولی متقاضیان باید دو محصول آخر را به دلیل توقف تولید، با محصولی دیگر جاگزین کنند. برای آریزو 6 پرو، آریزو 6 GT و برای تیگو 8 پرو پریمیوم، تیگو 7 پرو پریمیوم و تیگو 8 پرو مکس جایگزین شده است.

جزئیات طرح فروش نقد و اقساط محصولات مدیران خودرو

متقاضیان این طرح تا فردا یکشنبه، 24 تیرماه 1403 مهلت دارند واریز وجه خود را انجام دهند.

در صورت عدم استفاده از سهمیه اعلامی، ظرفیت ثبت‌نام مربوط به آن کد ملی در سامانه یکپارچه وزارت سمت به‌طور کلی حذف و از بین می‌رود.

ضمناً تمامی محصولات مدیران خودرو امکان سفارش‌گیری دارند، لیست خودروها به همراه شرایط فروش نقدی و اقساطی را می‌توانید در بخشنامه زیر ببینید:

جزئیات طرح فروش نقد و اقساط محصولات مدیران خودرو

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش محصولات مدیران خودرو چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر