coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

اوپو فایند ایکس 8 پرو دارای تراشه دایمنسیتی 9400 و دوربین چهارگانه خواهد بود

هنوز چند ماهی تا زمان معرفی اوپو فایند ایکس 8 پرو فاصله داریم اما از حالا پخش شایعات و افشاگری‌ها درباره مشخصات و طراحی این گوشی پرچمدار آغاز شده است.

همان‌طور که می‌دانید، برند اوپو در حال کار بر روی گوشی‌های سری Find X8 است. گزارش‌ها حاکی از آن است که در این مجموعه سه مدل با نام‌های اوپو Find X8، اوپو Find X8 Pro و اوپو Find X8 Ultra وجود خواهد داشت. گفته می‌شود که از میان این سه مدل، نسخه اولترا در ژانویه 2025 پوشش خود را از دست می‌دهد و پس از آن دو مدل پایه و پرو احتمالا در اکتبر یا نوامبر سال جاری به طور رسمی عرضه خواهند شد. حال، امروز، افشاگری به نام Digital Chat Station برخی از مشخصات کلیدی یکی از این سه مدل یعنی اوپو فایند X8 Pro را فاش کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات اوپو فایند ایکس 8 پرو

اکثر افشاگران معتقد هستند که نسخه‌های پایه و پرو سری فایند ایکس 8 اوپو به چیپست دایمنسیتی 9400 مدیاتک مجهز می‌شوند و از سوی دیگر نسخه اولترا با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام به بازار عرضه می‌شود. Digital Chat Station در پستی که در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده به نام خاصی برای دستگاه اشاره نداشته اما به نظر می‌آید که منظور او اوپو Find X8 پرو بوده است.

اوپو فایند ایکس 8 پرو

او می‌گوید که نسخه پرو درست مانند اوپو Find X8 از صفحه نمایش نسبتا بزرگی با وضوح 1.5K برخوردار خواهد بود. با این حال، گزارش‌های پیشین می‌گویند که نسخه پایه دارای صفحه نمایش تخت و نسخه پرو دارای صفحه نمایشی با لبه‌های خمیده خواهد بود.

افشای جدید از ادغام یک حسگر اثر انگشت اولتراسونیک تک نقطه‌ای در صفحه نمایش اوپو فایند X8 پرو خبر می‌دهد. گفته می‌شود که منبع تغذیه نیز یک باتری سیلیکونی بزرگ خواهد بود.

اوپو فایند ایکس 8 پرو

علاوه بر این، حدس زده می‌شود که Oppo Find X8 Pro دارای تنظیمات دوربین چهارگانه با دو دوربین تله فوتو پریسکوپ در پنل پشتی خواهد بود. او همچنین اشاره کرده که نمونه اولیه این دستگاه از یک لنز LYT-808 برخوردار بوده که به نظر می‌رسد دوربین اصلی است. ظاهرا در یکی از واحدهای پریسکوپ نیز از سنسور دوربین Sony IMX882 (LYT-600) استفاده خواهد شد.  او همچنین اضافه کرده که فایند X8 Pro با داشتن استاندارد IP68/69 مقاومت خوبی در برابر گرد و غبار و آب خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی پرچمدار اوپو فایند ایکس 8 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر