coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

نحوه دریافت وام 300 میلیونی ایران زمین [+ شرایط، مدت بازپرداخت و نرخ سود]

وام 300 میلیونی ایران زمین یکی دیگر از طرح‌های تسهیلاتی است که در شبکه بانکی کشور به مشتریان این بانک اعطا می‌شود. شرایط دریافت این وام چگونه است؟

وام 300 میلیونی ایران زمین در قالب طرح تسهیلاتی انتخاب پلاس ویژه مشتریان این بانک در نظر گرفته شده است. این وام در اصل وام خرید کالا است که با میایگین حساب و سپرده‌گذاری به مشتریان اعطا می‌شود. بری بهره‌مندی از این مبلغ باید 3 تا 9 ماه سپرده‌گذری کنید که البته مبلغ سپرده مسدود نخواهد شد.

فرد متقاضی باید حتماً یک نفر ضامن معتبر به بانک معرفی کند، همچنین وی باید اعتبار شغلی مناسبی نیز داشته باشد. بدیهی است که مبلغ اقساط این وام بیش از 15 میلیون تومان در ماه است و این نکته‌ای است که باید درنظر بگیرید؛ خصوصاٌ زمانی که نرخ سود این وام 23 درصد است. جزئیات طرح تسهیلاتی بانک ایران زمین را می‌توانید در ادامه نوشته مطالعه کنید.


بیشتر بخوانید:


شیوه و شرایط دریافت وام 300 میلیونی ایران زمین

بانک ایران زمین با هدف بهبود وضعیت معیشتی مردم و برای خرید کالاهای اساسی، تسهیلات طرح انتخاب پلاس را فعال کرده است. مبلغ وام بانک ایران زمین حداقل 300 میلیون تومان است که با ایجاد میانگین حساب و سیرده‌گذاری اعطا می‌شود.

برای دریافت این وام ابتدا باید حساب سپرده‌گذاری در این بانک تشکیل داده و حداقل 3 ماه تا 9 ماه سپرده شما فعال باشد. پس از آن نه تنها پس از دریافت آن پول سپرده مسدود نمی‌شود، بلکه 1 درصد سود نیز به آن تعلق خواهد گرفت.

مبلغ سپرده‌گذاری باید حداقل 10 میلیون تومان باشد. به این ترتیب فرد متقاضی می‌تواند تا 150 درصد مبلغ سپرده‌گذاری تا سقف 3 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کند.

مشتری برای ضمانت باید یک نفر را به بانک معرفی کند. غیر از آن اعتبار شغلی فرد و همچنین سفته مورد نیاز است. ضمناً متقاضی نباید دارای چک برگشتی و بدهی باشد.

شیوه و شرایط دریافت وام 300 میلیونی ایران زمین

مدت بازپرپداخت و نرخ سود وام بانک ایران زمین

بانک ایران برای سود وام طرح انتخاب پلاس را 23 درصد تعیین کرده است. همچنین مدت زمان بازپرداخت این با احتساب رقم سقف وام و مدت میانگین حساب وام‌گیرنده، بین 12، 18 و 24 ماه متغیر است. طوری که برای وام 100 میلیون تومانی 12 ماه، وام 200 میلیون تومانی 18 ماه و برای سقف وام 300 میلیون تومانی 24 ماه زمان برای امر بازپرداخت لحاظ شده است.

حال اگر سقف وام 300 میلیون تومان لحاظ شود، طی فرایند 24 ماهه بازپرداخت، وام‌گیرنده باید در هر قسط ماهانه مبلغ 15 میلیون و 711 هزار تومان به بانک ایران زمین پرداخت کند. البته علاوه بر سود وام، هزینه‌های جانبی اعم از تشکیل پرونده نیز از دیگر پرداختی‌های وام‌گیرنده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما مخاطبین عزیز تکراتو در مورد شرایط و نحوه دریافت 300 میلیون وام از بانک ایران زمین چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر