coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

گوشی OPPO A3x 5G رونمایی شد [+مشخصات کلیدی و طراحی]

گوشی OPPO A3x 5G اخیراً موفق به کسب چندین گواهی‌نامه از جمله MIIT، Geekbench، FCC و NBTC شده است. بتازگی این دستگاه در وب‌سایت چین تلکام ظاهر شده و طراحی و مشخصات کامل آن فاش شده است. این لیست‌ها نشان می‌دهد که عرضه گوشی OPPO A3x 5G دور نیست و بزودی وارد بازار خواهد شد. این محصول جدید قرار است به عنوان جانشین گوشی OPPO A2x سال گذشته معرفی شود. در ادامه به بررسی جزئیات بیشتر این گوشی می‌پردازیم.


بیشتر بخوانید:

خرید بلیط هواپیما

بررسی مشخصات گوشی OPPO A3x 5G

گوشی OPPO A3x 5G با شماره مدل PKD130 در سازمان چین تلکام ثبت شده که تأیید می‌کند نام گوشی همین است. تصاویری که از این گوشی منتشر شده بدنه‌ی بنفش و ماژول دوربین بیضی شکل آن را به نمایش می‌گذارد.

اما بنفش تنها رنگی نیست که این گوشی خواهد داشت. این دستگاه در رنگ‌های سفید ستاره‌ای و صورتی پر مانند نیز دس درسترس قرار خواهد گرفت. این گوشی ابعادی برابر با 165.79 در 76.14 در 7.68 میلی‌متر است و 185.7 گرم وزن دارد.

بر اساس لیست، این گوشی دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی LCD با رزولوشن 1600 در 720 پیکسل است. دوربین اصلی آن 32 مگاپیکسلی به همراه یک لنز ثانویه 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی خواهد بود.

در بخش سخت‌افزار، گواهینامه‌ها نشان می‌دهند که OPPO A3x با باتری 5100 میلی‌آمپرساعتی عرضه خواهد شد. این گوشی در سه پیکربندی شامل 4 گیگابایت رم با 128 گیگابایت حافظه داخلی، 6 گیگابایت رم با 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم با 256 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌شود

اگرچه پردازنده در اینجا ذکر نشده، اما بر اساس دیتابیس Geekbench، این گوشی با چیپست Snapdragon 680 SoC عرضه خواهد شد.

گزینه‌های ارتباطی این دستگاه شامل WiFi، پورت USB-C، جک هدفون 3.5 میلی‌متری و بلوتوث می‌شود. این گوشی جدید با سیستم‌عامل Android 14 از ابتدا عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود در هفته‌های آتی جزئیات بیشتری از گوشی OPPO A3x 5G منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر