coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

فینالیست‌های مسابقه عکاسی شهری 2024؛ تماشا کنید

امسال پانزدهمین سالگرد جوایز عکاسی شهری است؛ مسابقه‌ای جهانی که به بزرگداشت محیط‌های ساخته شده و ساکنان آن‌ها می‌پردازد و ما را ترغیب می‌کند تا با نگاهی نو به جهان اطراف خود بنگریم. عکاسان حرفه‌ای و آماتور برای جایزه اصلی این مسابقه، که در ماه اکتبر داوری می‌شود، به رقابت می‌پردازند. در ادامه به برخی از فینالیست‌های برجسته این رقابت که از میان تعداد زیادی شرکت‌کننده انتخاب شده‌اند، نگاهی می‌اندازیم.


بیشتر بخوانید:


تصاویر نفس گیر از جوایز عکاسی شهری 2024

این تصویر جذاب با عنوان “جایی که باد می‌وزد” توسط ویتالی مدودف در روسیه گرفته شده است. او گروهی از زنان را به تصویر کشیده که در آستانه اجرا در یک جشنواره هستند و توسط یک وزش ناگهانی باد غافلگیر شده‌اند. این تصویر خیره‌کننده تضاد حرکت زنان و ساختمان خالی و محکم پشت آن‌ها را نشان می‌دهد.

"جایی که باد می وزد" - جوایز عکس شهری ویتالی مدودف (روسیه).
“جایی که باد می وزد” – جوایز عکاسی شهری ویتالی مدودف (روسیه).

این تصویر شاد که فینالیست بخش ‘خیابان‌ها’ است، از سونیا گراناتا، عکاس شهری برجسته، به ثبت رسیده است. سونیا در طول حرفه خود موفق شده لحظات روزمره زندگی را به صورت جادویی به تصویر بکشد و این عکس نیز استثنایی نیست.

جوایز عکس شهری سونیا گراناتا (ایتالیا).
جوایز عکاسی شهری سونیا گراناتا (ایتالیا).

این تصویر تأثیرگذار توسط یوسف ناصر به ثبت رسیده است، که در آن یک معدنچی تنها مشغول استخراج سنگ آهک سفید از مناظر مصر است. این عکس نیز یکی از فینالیست‌های بخش ‘خیابان‌ها’ است.

"کواری مینیا" – جوایز عکس شهری یوسف ناصر (مصر).
“کواری مینیا” – جوایز عکس شهری یوسف ناصر (مصر).

برای تماشای دیگر تصاویر اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

منبع: newatlas

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر