coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گلکسی تب A9 پلاس کیدز ادیشن سامسونگ در برابر رفتارهای غیرمنتظره کودکان مقاوم است

تبلت جدید سامسونگ، گلکسی تب A9 پلاس کیدز ادیشن ، طراحی شده تا بتواند به سادگی و با کارایی بالا در برابر استفاده‌های مختلف و گاهی پرسرعت و بی‌ملاحظه‌ی کودکان مقاومت کند.

به عبارت دیگر، این تبلت قادر است در برابر ضربه‌ها، فشارها و شیطنت‌های احتمالی که ممکن است از طرف کودکان به آن وارد شود، دوام بیاورد و عملکرد خود را حفظ کند.

این تبلت با سه قلم رنگی و اپلیکیشن Samsung Kids از پیش نصب‌شده عرضه می‌شود.


بیشتر بخوانید:


مشخصات گلکسی تب A9 پلاس کیدز ادیشن

طبق اعلامیه مطبوعاتی سامسونگ، این نسخه جدید Galaxy Tab A9 Plus مقاوم و شامل نرم‌افزارهایی می شود که برای کودکان طراحی شده‌اند، بنابراین والدین می‌توانند با خیالی راحت از فعالیت‌های تکنولوژیکی فرزندان خود لذت ببرند.

تبلت دارای نمایشگری بزرگ 11 اینچی با وضوح 1920 در 1200 و مجهز به چیپست قدرتمند Qualcomm Snapdragon 695 است. همچنین دارای عمر باتری مناسب، 4 گیگابایت رم برای چندوظیفگی روان و 64 گیگابایت حافظه داخلی بوده که می‌توان آن را با کارت microSD تا 128 گیگابایت گسترش داد؛ بنابراین فضای کافی برای سرگرمی و کار وجود دارد.

تبلت جدید سامسونگ برای کودکان با “Puffy Cover” ارگونومیک و دوستدار کودک عرضه می‌شود که دوربین را محافظت کرده و از ضربه‌ها جلوگیری می‌کند.

Galaxy Tab A9 Plus Kids Edition
Galaxy Tab A9 Plus Kids Edition

در حالی که سامسونگ دوام این پوشش را تضمین می‌کند، برنامه‌ای برای تعویض در صورت آسیب تصادفی وجود ندارد. همچنین این تبلت دارای پایه تاشو داخلی برای مشاهده آسان از زوایای مختلف است.

بسته بندی تبلت شامل سه قلم رنگی Crayon-Pen در رنگ‌های قرمز، زرد و آبی با دو بند قلم دستی است. پایه‌ تاشو داخلی نیز به تنوع استفاده افزوده است. این قلم‌ها به راحتی درون کیس قرار می‌گیرند و می‌توان با بندها از گم شدن آن‌ها جلوگیری کرد.

گلکسی تب A9 پلاس کیدز ادیشن با اپلیکیشن Samsung Kids از پیش بارگذاری شده که به والدین کنترل کامل می‌دهد. شما می‌توانید محدودیت‌های زمان صفحه را تعیین کنید، دسترسی به برنامه‌ها را مدیریت کنید و فعالیت‌های آنلاین را در یک مکان نظارت کنید. همچنین می‌توانید رابط کاربری را شخصی‌سازی کرده و برنامه‌های محبوب فرزندتان را برای تجربه‌ای منحصر به فرد اضافه کنید.

بیشتر بخوانید:

منبع: androidcentral

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر