coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گلکسی AI سامسونگ به گلکسی A55 و A35 خواهد رسید

به نظر می‌رسد غول فناوری بعد از عرضه هوش مصنوعی‌اش در گوشی‌های رده بالا اکنون قصد دارد آن را به میان‌رده‌ها بیاورد. گزارش جدید می‌گوید که گلکسی AI سامسونگ قرار است به گلکسی A55 و A35 برسد.

طبق گزارش جدید امروز، گلکسی A55 و A35 بدون شک اولین گوشی‌هایی خواهند بود که گلکسی AI سامسونگ را به عنوان بخشی از به روز رسانی One UI 6.1.1 دریافت می‌کنند.


بیشتر بخوانید:


گلکسی AI سامسونگ به گلکسی A55 و A35 خواهد رسید

متاسفانه این گزارش تاریخ دقیقی برای ارائه این ویژگی اعلام نکرده اما در در خصوص یک جدول زمانی مبهم از این ماه یا ماه بعد صحبت کرده است. البته همانطور که انتظار می‌رود تمام قابلیت‌های گلکسی AI سامسونگ به میان‌رده‌ها نمی‌رسد.

محتمل‌ترین سناریو این است که سامسونگ آنهایی را که به بیشترین میزان قدرت پردازشی نیاز دارند کنار بگذارد، زیرا A55 و A35  چنین قدرتی ندارند. به هرحال در حال حاضر نمی‌توان گفت که کدام ویژگی‌ها باقی و کدامیک حذف خواهند شد.

همچنین مشخص نیست که آیا A55 و A35 تنها دستگاه‌های سری A خواهند بود که گلکسی AI را دریافت می‌کنند یا فقط اولین‌ها. سامسونگ ممکن است بخواهد عرضه این مجموعه را به جدیدترین گوشی‌های خود محدود کند تا بتواند فروش بیشتری داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر