coinex
otetmarket
propification.com

آینده وب 3.0 با تون کوین: چگونه این بلاک‌چین می‌تواند اینترنت را متحول کند

آینده وب 3.0 با تون کوین: چگونه این بلاک‌چین می‌تواند اینترنت را متحول کند

هر کدام از ارزهای دیجیتالی که وارد بازار می‌شوند با هدف خاصی ابداع شده‌اند. یکی از جنجالی‌ترین رمزارزها که درخواست برای خرید آن روزبه‌روز در حال افزایش است، تن‌کوین نام دارد. قیمت تون کوین باعث شده تا نظر سرمایه‌گذاران زیادی به آن جلب شود؛ اما سوال اصلی که در این میان وجود دارد، این است که چه چیزی سبب شده تا تن‌کوین افزایش قیمت خوبی را تجربه کند؟

بسیاری از کارشناسان معتقد هستند که بلاک‌چین تن پتانسیل متحول‌ساختن تکنولوژی وب ۳.۰ را داشته و به همین خاطر، قیمت آن رشد زیادی یافته‌است. در ادامه این مطلب، به بررسی مزایای تن‌کوین برای سرمایه‌گذاری پرداخته و توضیح خواهیم داد که بلاک‌چین تن چگونه می‌تواند وب ۳.۰ را متحول سازد.

چرا تن‌کوین انتخاب خوبی برای سرمایه‌گذاری است؟

دلایل زیادی وجود دارند که تن‌کوین را به انتخابی خوب برای سرمایه‌گذاری تبدیل می‌کنند. تعدادی از مهم‌ترین‌ دلایل را در ادامه خواهیم گفت.

بلاک‌چین قدرتمند

بلاک‌چین TON که مخفف‌شده عبارت The Open Network است، یکی از سریع‌ترین بلاک‌چین‌های حال‌حاضر جهان به‌حساب می‌آید. این بلاک‌چین کارمزد پایینی را برای انجام تراکنش‌ها در نظر گرفته که این امر به محبوبیت آن اضافه می‌کند.

علاوه‌براین، پروتکل‌های امنیتی سخت‌گیرانه‌ای که برای TON در نظر گرفته شده‌اند، آن را به شبکه‌ای غیرقابل نفوذ تبدیل کرده‌اند. بلاک‌چین تن از سیستم Proof-of-Stake برای تامین امنیت خود استفاده می‌کند که یکی از مرسوم‌ترین و البته بهترین روش‌ها برای تامین امنیت بلاک‌چین محسوب می‌شود.

جامعه توسعه‌دهندگان فعال

یکی از دلایلی که باعث شده تا قیمت تون کوین افزایش خوبی پیدا کند، داشتن یک جامعه توسعه‌دهنده فعال است. توسعه‌دهندگانی حرفه‌ای از سراسر دنیا برای بهبود تن‌کوین تلاش کرده و با روش‌هایی خلاقانه، کیفیت عملکرد این ارز دیجیتال را افزایش می‌دهند. تن، محدودیت خاصی را برای توسعه شبکه خود در نظر نگرفته و هر یک از افرادی که برای بهبود این بلاک‌چین ایده خوبی داشته باشند، می‌توانند در توسعه آن سهیم شوند.

جامعه هواداران فعال

یکی از چیزهایی که می‌تواند روی افزایش قیمت ارز دیجیتال تاثیر بگذارد، فعال‌بودن جامعه هواداران آن است. بدین‌معنا که هر چقدر هواداران فعالیت بیشتری در شبکه‌های اجتماعی داشته و محتوای باکیفیت‌تری را درمورد تن‌کوین منتشر کنند، قطعا نظر افراد بیشتری نیز برای خرید این رمزارز جلب شده و قیمت آن افزایش پیدا می‌کند.

ارتباط تنگاتنگ با تلگرام

جالب است بدانید که شبکه بلاک‌چین TON قبل از این‌که The Open Network نام داشته باشد، Telegram Open Network نام داشت که بنا به دلایلی، اسم آن تغییر پیدا کرد؛ اما بااین‌حال، هنوز هم تن‌کوین و تلگرام ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر داشته و نه‌تنها از تکنولوژی‌های هم استفاده می‌کنند، بلکه حمایت خوبی را از یکدیگر نشان می‌دهند.

فراگیری بالا

یکی از عواملی که می‌تواند تاثیری مستقیم روی قیمت تون کوین داشته باشد، فراگیری بالای آن است. امروزه در بسیاری از صرافی‌های جهان می‌توان تن‌کوین را خریدوفروش کرد و به همین خاطر، نیازی به نگرانی درمورد نقدشوندگی این رمزارز وجود ندارد. یکی از بهترین صرافی‌های ایرانی نیز که می‌توان تون کوین را از آن خریداری کرد، بیت ۲۴ است.

اهمیت بلاک‌چین تن در وب ۳.۰

اهمیت بلاک‌چین تن در وب ۳.۰

یکی از پرتکرارترین موضوعاتی که درمورد بلاک‌چین تن مطرح می‌شود، اهمیت آن در وب ۳.۰ است. دو مورد از ویژگی‌های بلاک‌چین تن که آن را به المانی مهم در وب ۳.۰ تبدیل کرده‌اند، سرعت و مقیاس‌پذیری بالا هستند. این دو ویژگی باعث می‌شوند که بلاک‌چین تن بستری ایده‌آل برای توسعه اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز باشد؛ حتی درحال‌حاضر نیز dApp های زیادی از بلاک‌چین تن استفاده می‌کنند.

طبیعی است که محبوبیت بالای بلاک‌چین تن برای توسعه اپلیکیشن‌ها، قیمت تون کوین که رمزارز این شبکه است را نیز افزایش دهد. طبق آمارهایی که سالانه منتشر می‌شوند، اغلب توسعه‌دهندگان تمایل دارند تا اپلیکیشن‌های خود را به‌صورت غیرمتمرکز منتشر کنند؛ درواقع، دنیای وب در حال مهاجرت از وب ۲.۰ به وب ۳.۰ است.

خرید تن‌کوین از بیت ۲۴

یکی از بهترین صرافی‌های ایرانی که می‌توان تن‌کوین را از آن خریداری کرد و در این پروژه بی‌نظیر سهیم شد، صرافی بیت ۲۴ است. بیت ۲۴ با فراهم‌کردن محیطی ساده و کاربرپسند، تلاش کرده‌است تا سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال را حتی برای تازه‌واردان این بازار نیز به امری آسان تبدیل کند. امروزه می‌توان بیش از ۶۰۰ ارز دیجیتال را در بیت ۲۴ معامله کرد و از نوسانات قیمت آن‌ها سود برد.

صرافی بیت ۲۴ برای هر یک از کاربران خود یک کیف پول داخلی در نظر گرفته تا کاربران برای انجام معامله‌ها، نیازی به کیف پول‌های خارج از صرافی نداشته باشند و بتوانند به راحت‌ترین شیوه ممکن معامله موردنظرشان را به‌پایان برسانند؛ همچنین، جالب است بدانید که بیت ۲۴ برای خرید رمزارزها هیچ‌گونه کارمزدی دریافت نکرده و هزینه‌ای که برای انجام معامله پرداخت می‌شود، متعلق به کارمزد شبکه است.

آینده وب 3.0 با تون کوین: چگونه این بلاک‌چین می‌تواند اینترنت را متحول کند

جمع‌بندی

در این مطلب، سعی کردیم تا مهم‌ترین نکات پیرامون بلاک‌چین تن‌کوین را بررسی کنیم؛ همچنین، به تعدادی از عوامل تاثیرگذار روی قیمت تون کوین پرداختیم و اهمیت بلاک‌چین تن در وب ۳.۰ را نیز بررسی کردیم. پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم قصد سرمایه‌گذاری روی TON را دارید، فرصت را از دست نداده و با مراجعه به سایت بیت ۲۴ و ایجاد یک حساب کاربری، هر مقدار تن که مدنظر دارید را خریداری کنید.

/

پایان رپورتاژ

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر