coinex
otetmarket
propification.com

اپل واچ SE 3 برخلاف نسل‌های پیشین دارای قاب پلاستیکی خواهد بود

اپل ظاهرا قصد دارد که در تولید اپل واچ SE 3 از قاب فلزی صرف نظر کرده و به قاب پلاستیکی روی آورد. این تصمیم می‌تواند مزایایی داشته باشد که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

اگر به یاد داشته باشید، اپل واچ SE (2022) با پشتی کریستالی پلاستیکی و قاب آلومینیومی به بازار عرضه شد. اکنون، شایعه شده است که نسل بعدی اپل واچ SE با بدنه پلاستیکی وارد بازار خواهد شد. بر اساس جدول زمانی عرضه‌های پیشین، حدس زده می‌شود که این محصول در سپتامبر سال جاری به بازار عرضه شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


در اپل واچ SE 3 خبری از قاب فلزی نخواهد بود!

به تازگی در یک گزارش از بلومبرگ ادعا شده است که اپل قصد دارد در نسل بعدی اپل Watch SE قاب فلزی را کنار گذاشته و به جای آن از قاب پلاستیکی استفاده کند.

اگر این ادعا درست باشد، Apple Watch SE 3 اولین اپل واچ اس ای با قاب پلاستیکی خواهد بود. هدف از این اقدام، کاهش هزینه‌های تولید به امید کاهش قیمت فروش در حدود 200 دلار است. البته استفاده از مواد جدید و پلاستیکی می‌تواند مزایای دیگری مانند فرآیند ساخت آسان‌تر نیز داشته باشد. در مقایسه با مواد پلاستیکی، رنگ‌آمیزی سطوح فلزی سخت‌تر است و ارائه رنگ‌های متنوع با مواد پلاستیکی بسیار راحت‌تر است. علاوه بر این، کاهش قیمت می‌تواند این محصول را در دسترس طیف وسیع‌تری از کاربران قرار دهد.

اپل واچ SE 3

همچنین این دستگاه می‌تواند برای دانش آموزانی که اجازه به همراه داشتن گوشی در مدرسه را ندارند مفید باشد. در واقع ساعت‌های هوشمند می‌توانند جایگزین مناسبی برای گوشی‌های گران‌قیمت باشند و به والدین در کاهش هزینه‌ها کمک کنند. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این محصول، مروری بر مشخصات نسل پیشین این ساعت یعنی Apple Watch SE 2022 خواهیم داشت.

مشخصات اپل واچ اس ای (2022)

ساعت هوشمند اپل Watch SE 2022 از اتصال LTE پشتیبانی می‌کند و دارای یک صفحه نمایش 448 در 368 پیکسلی با حداکثر روشنایی 1000 نیت و اندازه 1.78 اینچ است. این دستگاه با شیشه تقویت شده Ion-X محافظت می‌شود و از 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و 1 گیگابایت رم برخوردار است. این ساعت هوشمند از یک چیپست دو هسته‌ای تغذیه کرده و از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین کاربران با داشتن این گجت به مجموعه‌ کاملی از سنسورها از جمله شتاب سنج، ژیروسکوپ، ضربان قلب (نسل دوم)، فشارسنج، ارتفاع سنج همیشه روشن و قطب نما دسترسی دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ساعت هوشمند اپل واچ SE 3 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر