coinex
otetmarket
propification.com

شایعه‌‌: تصاویر جدید آیفون 16 پرو را با تیتانیوم برنزی نشان می‌دهد

اخیرا تصویر جدیدی منتشر شده که ادعا می‌شود رنگ‌های آیفون 16 پرو  را نشان می‌دهند. این بار یک انتخاب متفاوت را شامل می‌شود که برنز نیز در آن به چشم می‌خورد.

اوایل این ماه، یک افشاگر سه نمونه آزمایشی از آیفون 16 پرو را نشان داد که یکی از رنگ‌ها در آن غایب بود. امروز 16 اوت 2024، یک تصویر افشا شده جدید این جای خالی را تصحیح کرد. اکنون ما چهار نمونه آزمایشی از آیفون 16 پرو داریم که به نظر می‌رسد تمامی رنگ‌هایی که احتمالا این گوشی در آن‌ها عرضه خواهد شد را نشان می‌دهد.


بیشتر بخوانید:


آیفون 16 پرو برنزی می‌شود

اضافه شدن یک رنگ جدید به مجموعه رنگ‌ها اولین بار در اواخر ژوئیه 2024 شایعه شد؛ زمانی که کاربر ویبو با نام Fixed Focus Digital آن را  بسیار شبیه برنز توصیف کرد. همین افشاگر پیش‌تر بر وجود رنگ‌های سبز، سفید و بنفش اصرار داشت؛ هرچند اکثر منابع دیگر انتظار یک گزینه با رنگ رز را داشتند.

با این حال، در آخرین افشاگری‌ها از سوی سانی دیکسون، مجددا تصویری بدون هیچ گونه توضیحی نشان داده شده است.

شایعه رنگ برنز در آیفون ۱۶ پرومکس

نکته قابل توجه در این تصویر این است که به نظر می‌رسد برای اولین بار رنگ برنزی در آن دیده می شود. البته در این عکس، این رنگ کمی بیشتر به قهوه‌ای شباهت دارد تا برنز.

همانند افشای قبلی، هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که این چهار رنگ تنها گزینه‌های موجود باشند. با این حال، اپل در حال حاضر چهار رنگ برای آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرومکس ارائه می‌دهد. آخرین افشای دیکسون درباره آیفون 16 پرو فقط سه رنگ دیگری که در این تصویر جدید دیده می‌شوند را نشان داده بود: سفید، سیاه، خاکستری.

این سه رنگ الان در مدل‌های فعلی آیفون 15 پرو موجود هستند. هر چند، نسخه سیاه رنگ که در این افشاگری‌های اخیر دیده می‌شود، به نظر می‌رسد رنگی بسیار تیره‌تر از قبل داشته باشد.

اپل آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرومکس را در رویدادی در ماه سپتامبر معرفی خواهد کرد. سانی دیکسون در افشاگری‌های خود معمولا بر روی رنگ‌ها تمرکز دارد و به طور کلی سابقه قابل قبولی در این زمینه دارد. او در اوایل سال 2024 نیز آنچه را به گفته خودش شواهدی از اضافه شدن دکمه Capture به آیفون 16 پرو بود، نشان داد.

بیشتر بخوانید:

منبع: appleinsider

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر