coinex
otetmarket
propification.com

ساعت هوشمند ردمی واچ 5 اکتیو با سیستم‌عامل HyperOS در هند عرضه شد

همزمان با معرفی تلویزیون‌های سری X Pro QLED، زیربرند این شرکت نیز یک ساعت هوشمند جدید با نام ردمی واچ 5 اکتیو به عنوان جانشین Watch 3 Active معرفی کرد.

با معرفی سری تلویزیون‌های Xiaomi X Pro QLED، زیربرند این شرکت نیز یک ساعت هوشمند جدید را معرفی کرد. ساعت Redmi Watch 5 Active به عنوان جانشین Watch 3 Active سال گذشته عرضه شده است. این محصول جدید از همان طراحی مدل قبلی برخوردار است اما از نظر مشخصات و ویژگی‌ها ارتقاء‌هایی دریافت کرده است. در ادامه به بررسی ویژگی‌های این دستگاه پوشیدنی می‌پردازیم.


بیشتر بخوانید:


عرضه ردمی واچ 5 اکتیو در هند

ساعت ردمی Watch 5 اکتیو دارای صفحه مربعی با گوشه‌های منحنی و یک دکمه فیزیکی در سمت راست است. این ساعت مجهز به یک نمایشگر بزرگ 2 اینچی با حداکثر روشنایی 500 نیت است که تجربه کاربری بهتری را ارائه می‌دهد. این ساعت هوشمند تا عمق  5 ATM ضد آب و دارای گواهینامه IPX8 است.

Redmi Watch 5 Active مجهز به مانیتور ضربان قلب 24 ساعته، سنسور SpO2، ردیاب استرس و خواب است. همچنین قابلیت پیگیری دوره‌های قاعدگی زنان را دارد. این دستگاه دارای یادآور تنفس است. این ساعت هوشمند از بیش از 140 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و قابلیت تشخیص خودکار برخی فعالیت‌ها را نیز دارد.

قابلیت‌های جدید ساعت هوشمند Redmi watch 5 active
قابلیت‌های جدید ساعت هوشمند ردمی واچ 5 اکتیو

ساعت ردمی واچ 5 اکتیو  با یک بلندگو و میکروفون داخلی برای تماس‌های صوتی بلوتوثی عرضه می‌شود. این ساعت با سیستم‌عامل HyperOS شرکت شیائومی کار می‌کند و اولین ساعت هوشمند برند Redmi است که با این سیستم‌عامل ارائه می‌شود.

این دستگاه دارای ویژگی‌هایی مانند SOS، قفل حریم خصوصی، حالت تئاتر، چراغ قوه، پیدا کردن گوشی و موارد دیگر است. همچنین دارای Alexa داخلی است که امکان انجام وظایف با فرمان‌های صوتی را فراهم می‌کند. این ساعت هوشمند از یک باتری 470 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که گفته می‌شود با یک بار شارژ تا 18 روز عمر باتری دارد.

Redmi Watch 5 Active با قیمت ویژه 2799 روپیه عرضه می‌شود. این ساعت از تاریخ 3 سپتامبر در سایت‌های Amazon ،Flipkart و وب‌سایت رسمی برند برای خرید در دسترس خواهد بود. این ساعت هوشمند در رنگ‌های مشکی نیمه‌شب و نقره‌ای مات ارائه می‌شود.

 

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر