;
coinex

ردمی اسمارت بند پرو (Redmi Smart Band Pro) رسما رونمایی شد

کمپانی شیائومی به تازگی از محصول جدید خود با نام ردمی اسمارت بند پرو رونمایی نموده است. این دستگاه قرار است مشخصات بهبودیافته ای داشته باشد.

اخیرا شایعاتی مبنی بر رونمایی و عرضه ردمی اسمارت بند پرو شنیده شده بود و اکنون شاهد معرفی این محصول جدید توسط کمپانی شیائومی هستیم. در ادامه با تکراتو همراه ما باشید.

از جمله محصولاتی که اخیرا رونمایی شده، Redmi Smart Band Pro است که درست یک سال پس از عرضه ردمی اسمارت بند معرفی شده است. به نظر می‌رسد که این دستگاه جدید، قابلیت‌های جدیدی نسبت به سری قبلی دارد.

ردمی اسمارت بند پرو

اسمارت بند پرو ردمی قرار است که ویژگی‌ها و مشخصات رضایت بخشی داشته باشد. در کنار اینها طراحی این محصول نیز جذاب‌تر از قبل است. این محصول دارای صفحه نمایشی آمولد با اندازه 1.47 اینچی است که حداکثر روشنایی آن به 450 نیت می‌رسد.

ردمی اسمارت بند پرو

Redmi Smart Band Pro توسط یک لایه شیشه 2.5 بعدی محافظت می‌شود و جنس بدنه آن پلاستیک پلی کاپرولاکتام است. بدنه این دستبند با الیاف شیشه تقویت شده است و خوشبختانه می‌تواند تا 50 متر زیر آب دوام بیاورد.

از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به ژیروسکوپ، شتاب سنج، و سنسور ضربان قلب معمولی (PPG) بهره می‌برد. در نمایشگر این دستگاه شاهد حضور یک سنسور برای تنظیم خودکار نور هستیم که می‌تواند تا 110 حرکت ورزشی و 15 حالت حرفه‌ای را تشخیص دهد.

از ویژگی‌های محبوب و مهم این محصول، سنجش میزان اکسیژن خون است. انرژی موردنیاز اسمارت بند پرو ردمی توسط باتری 200 میلی آمپری ساعتی تامین می‌شود و در حالت معمولی حدودا 14 روز دوام خواهد آورد. همچنین در حالت صرفه جویی تا 20 روز می‌توانید از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ردمی اسمارت بند پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر