coinex
otetmarket
propification.com

غیر رسمی: وان‌ پلاس 13 زودتر از آنچه فکر می‌کردیم عرضه می‌شود

DCS یکی از افشاگران معروف با انتشار پستی در ویبو خبر از انتشار قریب الوقوع وان‌ پلاس 13 داد. به نظر می‌رسد وان پلاس قصد دارد با عرضه پرچمدار جدید خود در ماه اکتبر همه را غافلگیر کند.

آنطور که این منبع می‌گوید وان‌ پلاس 13 اواخر اکتبر یا اوایل نوامبر از راه می‌رسد. علت این عرضه زودهنگام ممکن است سرمایه‌گذاری وان پلاس در در Snapdragon Summit کوالکام باشد، جایی که نسل بعدی اسنپدراگون 8 نسل 4 SoC با پردازنده Oryon در اکتبر 2024 رونمایی خواهد شد.

عرضه وان‌ پلاس 13 آن هم تقریبا همزمان با نسل بعدی تراشه کوالکام یک حرکت استراتژیک است که می‌تواند این دستگاه را تبدیل به یکی از بهترین گوشی های 2024 کرده و توجه کاربران زیادی را به خخود جلب کند.


بیشتر بخوانید: 


مشخصات وان‌ پلاس 13

وان پلاس 12، 5 سپتامبر 2023 در چین معرفی شد؛ اگر این گزارش صحیح باشد وان‌ پلاس 13 یک یا دو ماه زودتر از نسل قبلی خود معرفی خواهد شد.

افشای اخیر نشان می‌دهد که OnePlus 13 احتمالا با باتری عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع سیمی 100 وات و شارژ بی سیم 50 واتی عرضه خواهد شد.

پست Weibo توسط Digital Chat Station در مورد احتمال عرضه اولیه OnePlus 13
پست Digital Chat Station در Weibo در مورد احتمال عرضه اولیه OnePlus 13

شایعات دیگر نیز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور Lytia LYT-808 و دیافراگم f/1.6 اشاره می‌کنند. لنزهای اولتراواید و پریسکوپ نیز ممکن است به 50 مگاپیکسل ارتقا پیدا کنند. علاوه بر این، انتظار می‌رود OnePlus 13 دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی 2K 8T LTPO «سفارشی» با صفحه شیشه‌ای «میکرو خمیده» باشد.

البته توجه داشته باشید که تمامی این گفته‌ها فعلا در حد شایعه است و برای اطمینان باید منتظر وان پلاس بمانیم.

بیشتر بخوانید: 

منبع:phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر