coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

جیمیل با هوش مصنوعی جمنای ، هوشمندانه‌تر به ایمیل‌ها پاسخ می‌دهد

غول‌های فناوری بزرگ در تلاشند تا دستیار هوش مصنوعی خود را کارآمدتر کنند. هوش مصنوعی جمنای گوگل اکنون می‌تواند برای ایمیل کاربران پاسخ مناسب طراحی کند.

به گزارش theverge، گوگل به‌روزرسانی جدیدی را برای جیمیل اندروید و iOS ارائه داده است. در به‌روزرسانی جدید، هوش مصنوعی جمنای به کاربران کمک می‌کند که پاسخ مناسب ایمیل خود را پیدا کنند. گوگل اولین بار در ماه می (اردیبهشت و خرداد 1403) قابلیت پاسخ هوشمند (Smart Replies) خود را معرفی کرد.

راهنمای خرید تکراتو

هوش مصنوعی جمنای به ایمیل شما پاسخ می‌دهد

اکنون این قابلیت در اختیار تمام کاربران Gemini Business، Enterprise، Education ،Education Premium و Google One AI Premium قرار گرفته است. در واقع هوش مصنوعی جمنای ایمیل کاربران را بررسی می‌کند و پاسخ مناسب با آن را ارائه می‌دهد.

جیمیل با هوش مصنوعی جمنای، هوشمندانه‌تر به ایمیل‌ها پاسخ می‌دهد

 

اگر ماوس خود را روی هر یک از پیام‌های پیشنهادی نگه دارید، می‌توانید پاسخ پیش‌فرض را مشاهده کرده و هر کدام که با نوع نگارش شما همخوانی بیشتری دارد را انتخاب کنید. پس از انتخاب پاسخ مناسب، شما می‌توانید آنها را ویرایش کرده یا مستقیما ارسال کنید.

گوگل عقیده دارد که هوش مصنوعی جمنای می‌تواند به کاربران کمک کند تا سطح پیام‌های خود را از گزینه‌های ساده‌ای مانند «بله، روی آن کار می‌کنم» یا «نگران نباشید، ممنون از اطلاع‌رسانی» فراتر ببرند. علاوه بر این هنگامی که مجبورید به ایمیل‌های زیادی پاسخ بدهید، قابلیت جدید جیمیل به‌طور قابل توجهی در وقت شما صرفه جویی می‌کند.

متاسفانه پاسخ‌های هوشمند جیمیل فعلا فقط به زبان انگلیسی کار می‌کنند. پاسخ‌های هوشمند در واقع نسخه تکامل یافته قابلیت‌های اولیه‌ی پاسخ هوشمند است که در سال 2017 به جیمیل اضافه شد.

بیشتر بخوانید: 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر