coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

آپدیت جدید واتساپ ؛ بک‌گراند و فیلترهای جدید به تماس تصویری واتساپ اضافه شد

آپدیت جدید واتساپ تماس‌های ویدیویی را برای کاربران جذاب‌تر می‌کند. برای آشنایی با قابلیت‌های جدید این پیام‌رسان محبوب با ما همراه باشید.

واتساپ همیشه در تلاش است تا با ارائه ویژگی‌های جدید، تجربه کاربران را بهبود ببخشد. اکنون 9to5mac، گزارش جدیدی منتشر کرده که نشان می‌دهد، آپدیت جدید واتساپ، فیلترها و پس‌زمینه‌های جدیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

راهنمای خرید تکراتو

چندی پیش واتساپ اعلام کرد که قصد دارد ویژگی‌های جدیدی به بخش کانال‌ها اضافه کند. اکنون مشخص شد که  این قابلیت به برنامه اضافه شده و کاربران می‌توانند کانال‌های جدید بر اساس موضوعات مختلف مانند سازمان‌ها، سبک زندگی، ورزش، سرگرمی، کسب‌وکار را پیدا کرده و از آن استفاده کنند.

آپدیت جدید واتساپ تماس تصویری را جذاب‌تر می‌کند

آنطور که مشخص است، واتساپ قصد دارد با افزودن احساسات شخصی کاربران به بخش تماس‌های ویدیویی، حال و هوای این بخش را عوض کند. قابلیت بعدی واتساپ به حفظ حریم خصوصی کاربران کمک می‌کند. شما می‌توانید از پس‌زمینه‌های جدید مثل حالت‌های محو، اتاق نشیمن، دفتر کار، کافه، سنگ‌ریزه، غذا، ساحل، غروب، جشن و جنگل، که واتساپ در اختیارتان قرار داده، استفاده کنید و تصویر پشت سر خود را از دید کاربران مخفی نگه دارید.

واتساپ در این باره توضیح داد:

فیلترها برای کمک به ایجاد فضایی سرگرم‌کننده‌تر طراحی شده‌اند و اینکار را ازطریق افزودن رنگ‌های پویا و ایجاد حس هنری‌تر برای ویدیوها انجام می‌دهند. با پس‌زمینه‌ها می‌توانید محیط اطراف خود را خصوصی نگه دارید و به‌جای آن خودتان را در کافی‌شاپی دنج یا اتاق نشیمن راحت نشان دهید.

آپدیت جدید واتساپ ؛ بک‌گراند و فیلترهای جدید به تماس تصویری واتساپ اضافه شد

واتساپ 20 افکت جدید مانند گرم، سرد، سیاه و سفید، نوردهی، رویایی، نور منشور، نمای چشم ماهی، تلویزیون قدیمی، شیشه‌ی مات و دو رنگ در اختیار کاربران خود قرار داده تا با استفاده و ترکیب آنها، تماس‌های ویدیویی خود را جذاب‌تر کنند.

علاوه بر اینها واتساپ یک گزینه دیگر هم به برنامه خود اضافه کرده تا کاربران بتوانند میزان نور و روشنایی اطراف خود را در تماس‌های ویدیویی، کنترل کنند. برای استفاده از این قابلیت به صورت تکی و یا گروهی، کافیست روی نمادی که در گوشه‌ی بالا سمت‌راست صفحه هنگام برقراری تماس ظاهر می‌شود، ضربه بزنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر