coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات MVM مهر 1403 [+ قیمت]

شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات MVM مهر 1403 اعلام شد. در این طرح یک خودرو فقط به صورت نقدی و دیگری نقد و اقساط عرضه شده است.

مدیران خودرو، در جدیدترین طرح فروش محصولاتش با سراغ دو خودرو از برند MVM رفته و شرایط فروش هر محصول را اعلام کرده است. دو خودرو حاضر در این طرح MVM X33 کراس دستی و MVM X55 pro IE هستند که برای X33 کراس فقط شرایط فروش نقدی در نظر گرفته شده و برای X55 هم شرایط نقدی و هم اقساطی وجود دارد. بدیهی‌ست که برای خرید اقساطی خودرو باید ابتدا مبلغ پیش‌پرداخت، پرداخت شده و سپس مانده بهای خود در اقساط ماهانه به حساب شرکت واریز شود. در ادامه مطلب می‌توانید جزئیات شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات MVM مهر 1403 را بخوانید.

راهنمای خرید تکراتو

شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات MVM مهر 1403

مدیران خودرو، MVM X33 کراس را با شرایط فروش نقدی و MVM X55 pro IE را شرایط فروش نقد و اقساط به فروش می‌رساند. متقاضیان هردو خودرو می‌توانند در قالب دو طرح عادی و خودروهای فرسوده شرکت کنند.

متقاضیان عادی می‌بایست 60 درصد مبلغ اصلی خودرو و متقاضیان خودروهای فرسوده 50 درصد مبلغ اصلی خودرو را پرداخت کنند. ثبت نام طرح فروش مدیران خودرو از ساعت 10 صبح روز شنبه، 14 مهر 1403 آغاز شده و تا تکمیل ظرقیت ادامه خواهد داشت. ضمناً ثبت‌نام فقط از درگاه نمایندگی‌های مجاز فروش امکان‌پذیر است.

شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات MVM مهر 1403

نکته بسیار مهم: متقاضیان توحه داشته باشند که در قوانین جدید فروش محصولات مدیران خودرو ، افراد متقاضی فقط 1 ساعت از آغاز ثبت‌نام مهلت دارند که پیش‌پردخت 50 یا 60 درصدی خودرو را واری کنند. در غیر این صورت ثبت‌نام به کل منتفی خواهد شد.

قیمت MVM X33 کراس 950 میلیون تومان و قیمت MVM X55 pro IE نیز 1 میلیاردو 471 میلیون و 400 هزار توامن است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد شرایط فروش جدید مدیران خودرو چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر