coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

طرح فروش اقساطی دایون Y7 مهر 1403 [+ شرایط و قیمت]

صنایع خودروسازی ایلیا، طرح فروش اقساطی دایون Y7 مهر 1403 اعلام شد. دوره اقساط این طرح بلندمدت و ثبت‌نام به صورت آنلاین است.

طرح فروش اقساطی دایون Y7 مهر 1403 با قیمت قطعی توسط صنایع خودروسازی ایلیا اعلام شد. در شرایط فروش دایون Y7 اعلام شده که متقاضیات می‌توانند این خودرو را در اقساط بلندمدت 48 ماهه سفارش دهند. چنین مدت زمان بازپرداختی را پیش‌تر در محصولات مدیران خودرو , کرمان موتور هم دیدده بودیم که نشان از تغییر رویه خودروسازان در فروش محصولاتش دارد. بدیهی‌ست که شریط خرید اقساطی خودرو مورد توحه متقاضیان قرار می‌گیرد. این موضوع از این جهت حائزاهمیت است که مشتری ضمن خرید خودرو، سهم عمده‌ای در افزایش فروش خودروساز دارد.

راهنمای خرید تکراتو

طرح فروش اقساطی دایون Y7 مهر 1403

صنایع خودروسازی ایلیا، با ارسال بخشنامه‌ای شرایط فروش کراس‌اوور دایون Y7 را اعلام کرد. متقاضیان از امروز پنجشنبه، 12 مهر 1403 تا اطلاع ثانوی می‌توانند نسبت به خرید آنلاین این خودرو از درگاه اینترنتی خودروسازی ایلیا به نشانی https://ilia-auto.com/sale/ اقدم کنند.

قیمت دایون Y7 در این طرح 1 میلیاردو 998 میلیون تومان است که بهتر است بگوییم 2 میلیارد تومان.

مبلغ پیش‌پرداخت دایون Y7 نیز 750 میلیون تومان اعلام شده و مشتری پس از واریز وجه می‌تواند از بین بازپرداخت 12، 24، 36 و 46 ماهه یکی را انتخاب کرده و مابقی بهای خود را به صورت قسطی پرداخت کند.

مبلغ تسهیلات درنظر گرفته شده برای این طرح 1 میلیاردو تومان است و مشتری باید در یک مرحله دیگر مبلغ 248 میلیون تومان به حساب شرکت واریز کند.

رنگهای درنظر گرفته شده سفید و مشکی است و موعد تحویل دایون Y7 نیز 75 روز کاری اعلام شده است. جزئیات بیشتر را در بخشنامه زیر بخوانید:

طرح فروش اقساطی دایون Y7 مهر 1403

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد شرایط فروش دایون Y7 چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر