coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

فروش برگ ریزان مدیران خودرو آغاز شد؛ شرایط فروش نقد و اقساط

فروش برگ ریزان مدیران خودرو برای 6 محصول این شرکت آغاز شد. 5 خودرو این طرح با شرایط فروش نقدی و اقساطی و یک خودرو فقط نقدی عرضه شده‌ است.

مدیران خودرو در جدیدترین طرح فروش خود 6 محصول از دو برند فونیکس و MVM را عرضه کرده است. در این طرح متقاضیان مجاز هستند یک شرایط فروش را انتخاب کرده و مطابق با آن وجه خودرو را به حساب شرکت واریز کنند. از مجموع 6 خودرو، فقط یکی از خوردوها به صورت نقدی عرضه شده و مابقی خودروها هردو شرایط نقدی و قسطی را دارند.

راهنمای خرید تکراتو

مورد دیگر اینکه همه خودورها با قیمت قطعی عرضه شده؛ ولی احتمالاً هزینه‌های جانبی نظیر شماره‌گذاری، مالیات، عوارض و غیره از مشتری دریافت خواهد شد. جزئیات شرایط فروش برگ ریزان مدیران خودرو را در ادامه مطلب بخوانید.

آغاز فروش برگ ریزان مدیران خودرو

مدیران خودرو 6 محصول زیر را در این طرح عرضه کرده است:

  1. MVM X33 کراس
  2. MVM X55 پرو
  3. تیگو 8 پرو E+
  4. آریزو 8 E پلاس
  5. آریزو 6 پرو
  6. فونیکس FX

غیر از ام وی ام ایکس 33 کراس، مابقی خودروها هم به صورت نقدی و هم اقساطی به فروش می‌رسند. پس کراس‌اوور جمع و جور مدیران خودرو را فقط می‌توان به صورت نقدی سفارش داد؛ ضمناً این خودرو پس از MVM X22 پرو ارزان‌ترین خودرو این برند محسوب شده و در لیست خودروهای حاضر نیز از همه قیمت کمتری دارد.

آغاز فروش برگ ریزان مدیران خودرو

ازجمله خودروهای عرضه شده در این طرح می‌توان به کراس‌اوور اقتصادی X55 پرو اشاره کرد که ماه‌ها درگیر نقص در اکسل عقب بود و حالا پس از طی این مدت و دریافت گواهی استاندارد، عرضه شده است.

لازم به ذکر است که ثبت‌نام به صورت حضوری و از نمایندگی‌های فروش مدیران خودرو انجام می‌شود و خبری از ثبت‌نام و واریز وجه اینترنتی نیست. برای کسب اطلاع بیشتر از خودروها، به خصوص مشخصات فنی و آپشن‌های خودروها، می‌توانید به سایت شرکت مدیران خودرو به نشانی https://www.mvmco.ir/ مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد شرایط فروش محصولات فونیکس و MVM چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر