coinex
راهنمای خرید تکراتو

آیا شما هنوز نینجا فروت بازی می کنید؟ آپدیت نینجا فروت به مناسبت پنچمین سال راه اندازی اش

آپدیت نینجا فروت به مناسبت پنچمین سال راه اندازی اش

نینجا فروت یکی از برنامه های قدیمی اندروید می باشد که در گذشته طرفداران بسیاری داشت. در واقع نینجا فروت از جمله ی اولین بازی ها  و شاید اولین برنامه ها برای اندروید بود که میلیون ها کاربر از آن استفاده می کردند.

با وجود قدمت زیاد، اما هنوز نینجا فروت پر کاربرد است و محبوبیت خود را از دست نداده است. به مناسبت پنجمین سالگرد تاریخ عرضه نینجا فروت توسعه دهنده ای به نام Halfbrick studios آپدیت جدید برای این بازی عرضه کرده است.

این آپدیت امکان دسترسی به حالت جدیدی از بازی که Festival نامیده می شود، به وجود می آورد که ارائه دهنده ی حالت تورنومنت و 6 بازی کوچک است که به شما اجازه می دهد تا پول کسب کرده و بتوانید جوایز  و همین طور بلیط هایی برای شرکت در تورنومنت بدست آورید. از طریق تورنومنت ها می توانید در مقابل 6 حریف برای بدست آوردن تیغه ی طلایی مسابقه دهید که با داشتن این تیغه می توانید میوه ها را در شعله های آتشین به دام بیندازید و پس از آن میوه ها را برای ثبت رکوردهای بالا برش بزنید.

در مجموع، این تغییرات بر روی دستورالعمل ها و ساختار قبلی برنامه است که می تواند به محبوب تر کردن آن کمک کند. اگر شما هنوز طرفدار بازی هستید راه های جدیدی را در این بازی برای سرگرم کردن خود پیدا خواهید کرد. اگر برش میوه ها حرکت مورد علاقه برای شما می باشد این آپدیت جدید ممکن است علایق شما را شدیدتر کند، حتی اگر فقط برای یک لحظه باشد.

دیگر بازی های Halfbrick به مناسبت این جشن آپدیت شده اند. اکنون شما می توانید انواع نینجا فروت ها را با مضمون های مختلف دریافت کنید و یا رویداد های جدیدی را در بازی تجربه کنید.

.

منبع: androidauthority


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر