;
coinex

ویدیوی “تور راهنمایی” (Guided Tour) برای اپل واچ به سایت اپل اضافه شد (ویدیو)

با نزدیک شدن به 10 اُم آپریل که تاریخ عرضه پیش فروش اپل واچ است، اپل سایتش را برای این دستگاه با اضافه کردنِ بخش تورهای راهنمایی آپدیت کرد که هدفش معرفی کردنِ تمامی ویژگی های آن به کاربران است. چندین ویدیو روی این صفحه موجود است که در ابتدا با عنوان "به اپل واچ خوش آمدید" مشخص شده اند.

با نزدیک شدن به 10 اُم آپریل که تاریخ عرضه پیش فروش اپل واچ است، اپل سایتش را برای این دستگاه با اضافه کردنِ بخش تورهای راهنمایی آپدیت کرد که هدفش معرفی کردنِ تمامی ویژگی های آن به کاربران است. چندین ویدیو روی این صفحه موجود است که در ابتدا با عنوان “به اپل واچ خوش آمدید” مشخص شده اند. آن هایی که سال 2007 و آغاز به کار آیفون خاطرشان هست این نمایش به نظرشان آشنا می آید که اپل از روش مشابهی برای معرفی گوشی های هوشمندِ صفحه لمسیِ بدون کیبورد به کاربرانش قبل از آنکه به شهرت و بصیرتی که در حال حاضر دارند برسند، استفاده کرد.

ویدیوی “خوش آمدگویی” اصلی به بررسیِ سخت افزار و رابط کاربری ساعت می پردازد با تمرکز بیشتر بر digital crown، force touch، glances و friends button. علاوه بر این، سه ویدیوی دیگر هم وجود دارد که کوتاه تر بوده و به طور خاص بر روی یک ویژگی یا برنامه متمرکز می شود؛ پیام ها (Messages)، شکل (Facet) و دیجیتال تاچ (Digital touch). اپل هم چنین این ویدیو را بر روی کانال خود در یوتیوب پست کرده است که شما نیز می توانید در ادامه آن را مشاهده کنید.

این ویدیو هایی که مختص به هر ویژگی ساخته شده اند کاملا واضح و بی نیاز از توصیف بوده، اما آن ها کارِ بزرگی را برای آموزش به کاربران انجام داده اند که چگونه پیام ها را بفرستند و دریافت کنند، ظاهرِ ساعتشان را سفارشی سازی کنند، و با روش های جایگزینِ ارتباطاتی مثلِ طراحی ها و به اشتراک گذاری ضربان قلب کار کنند. بنابراین برای اینکه خریداران بالقوه اپل دستپاچه و گمراه نشوند، تنها تعداد انگشت شماری ویدیو هم اکنون روی سایت منتشر شده است. اما این صفحه همچنین می گوید که چندین ویدیو “به زودی” (coming soon) برای ویژگی ها و برنامه هایی مثل تماس تلفنی (Phone Calls)، پرداخت با اپل (Apple Pay)، نقشه ها (Maps)، سیری (Siri) و فعالیت ها (Activity)، خواهند آمد.

آن هایی که عمیقاً درباره اینکه واقعاً اپل واچ چگونه کار می کند کنجکاو بوده اما تمایلی به رفتن به یک فروشگاه برای نمایش و دیدنِ آن به طور زنده را ندارند، خوب خواهد بود که این ویدیو ها را بررسی کنند. از طرف دیگر، آن هایی که بی صبرانه منتظرِ بستن اپل واچ به دستشان هستند، که اپل اعلام کرده که از ساعتِ 12:01 بامدادِ 10 آپریل، در فروشگاه و در جلسه یادگیری و امتحان (try-on) در همان روز حضور پیدا کنند.

حال… شما جزء کدام دسته اید؟

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    تمام ساعت های اپل خیلی پیشرفته اند اپل واچ و بقیه ی ساعت های اپل مانند گوشی هستند

    پاسخ