;
coinex

کورتانا قادر خواهد بود که پشتیبان فنی شما نیز در ویندوز 10 باشد

"سلام کورتانا، چرا هارد SSD من را دیفراگمنت کردی؟" طولی نخواهد کشید که کورتانا قادر خواهد بود که به این سوال نیز جواب دهد، زیرا که مایکروسافت در تلاش است که در این دستیار مجازی در ویندوز 10، پشتیبانی های فنی نیز قرار دهد.

 

“سلام کورتانا، چرا هارد SSD من را دیفراگمنت کردی؟” طولی نخواهد کشید که کورتانا قادر خواهد بود که به این سوال نیز جواب دهد، زیرا که مایکروسافت در تلاش است که در این دستیار مجازی در ویندوز 10، پشتیبانی های فنی نیز قرار دهد.

در کنفرانس ignite اخیر، مایکروسافت توانایی های کورتانا در جستجوی وب و اسناد و نمایش داده های به دست آمده به صورتی کاملا مفید، که تمامیِ این تعاملات به وسیله صدا کنترل می شود، به نمایش گذاشت. این به هیچ وجه چیز جدید به حساب نمی آمد، اما این دستیار مجازی آهسته به سمت بهتر شدن قدم برداشته و این امر ارزش دیدن را دارد. علاوه بر این شرکت ویژگی متفاوتی را نیز نشان داد، ویژگی ای که مسلما می تواند برای بسیاری از مردم به مراتب مفیدتر باشد و این همان پشتیبان فنی است.

به نظر می رسد کورتانا قادر خواهد بود که تمامی نیازهای پشتیبانی فنی شما، خانواده یا کارمندانتان را در آینده ای نه چندان دور پاسخگو باشد. همان طور که Joe Belfiore در ارائه خود بیان کرد، این دستیار مجازی قادر خواهد بود که به سوالاتِ پشتیبانی ای از قبیلِ “چگونه به اینترنت متصل شوم؟” یا “چگونه صفحه نمایشم را به اشتراک بگذارم؟” پاسخ دهد، در حالی که به نظر نمی رسد که این امر انقلابی ایجاد خواهد کرد، اما دادن این امکان به کاربران که بتوانند جستجو کرده و مشکلاتشان را بدون اینکه به کس دیگری وابسته باشند حل نمایند، می تواند در لذت بردن کاربران از ویندوز 10 کمک بسیار زیادی کند.

مسلما سوالات پیچیده تر هنوز هم به یک انسان واقعی برای نیاز خواهد داشت، اما بیشتر سوالات می تواند توسط این دستیار مجازی پاسخ داده شود. البته در مواردی که کورتانا جواب نمی دهد و یا به اندازه کافی کمکی نمی کند، کاربران نیز قادر خواهند بود که از ویژگی پشتیبانی مشتری که مستقیماً با ویندوز 10 در هم آمیخته شده است، استفاده نمایند.

در راهی که آن ها پیش گرفته اند، به نظر می رسد که مایکروسافت در پشتیبانی کاربران و کمک به هر آنچه که به آن نیاز دارند، عزم خود را جزم کرده است، و این نشانه ای بسیار دلگرم کننده هم برای شرکت و هم برای سیستم عامل ویندوز 10 است.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر